باطری به باطری سیار لیوسان

بازه قیمت خدمات: 50,000 تا 2,000,000 تومان
برای تماس کلیک کنید گفتگو در تلگرام
امداد باتری تهران

باطری به باطری سیار در محل یکی از خدمات امداد باتری تهران تیم لیوسان است که به تازگی به این مجموعه اضافه شده است. باطری به باطری سیار در تهران یا باتری به باتری در محل خدماتی پر تقاضا است. همانطور که میدانیم باطری ماشین مانند قلب آن عمل میکند اگر مشکلی در سیستم برقی ماشین وجود داشته باشد شاهد سایر ایرادات در خودرو خواهیم بود.

برای دریافت خدمات امداد باتری در تهران با شماره باطری به باطری در محل 09196204701 تماس بگیرید.

امداد باتری تهران
امداد باتری تهران

بهترین روش باتری به باتری کردن خودرو

این موارد در مواقع اضطراری می‌توانند به افراد کمک کنند. برای اطمینان از انجام این کار به درستی و بدون خطرات، نکات زیر نیز مهم است:

  1. اطمینان از قطب‌ها: اطمینان حاصل کنید که کابل‌های مثبت و منفی به ترتیب به قطب مثبت و منفی باتری‌ها متصل شده باشند. این مرحله بسیار مهم است تا جلوگیری از وقوع جرقه و خطرات احتمالی باشد.
  2. ترتیب اتصال: ابتدا کابل‌های مثبت را به قطب مثبت خودروی دارای باتری شارژ دار متصل کنید و سپس کابل‌های منفی را به قطب منفی این خودرو بپیچید. پس از اتصال کابل‌ها، خودرو دارای باتری شارژ دار را روشن کنید.
  3. استفاده از موتور دوم: در موردی که از خودرو دوم برای شارژ کمکی استفاده می‌کنید، حتماً اطمینان حاصل کنید که موتور خودرو دوم روشن باشد تا بتواند به خودرو اصلی برق بدهد.
  4. استارت زدن ماشین خود: پس از مدتی که خودرو دوم برای شارژ کمکی وصل است، خودروی شما باید به راحتی استارت زند. هنگام استارت زدن، مطمئن شوید که خودروها از یکدیگر جدا شده و کابل‌ها برداشته شده باشند.
  5. نظم و ایمنی: از کابل‌های با کیفیت و مناسب برای اتصال به باتری‌ها استفاده کنید و همیشه از اتصال باتری‌ها پیش از استارت زدن خودرو مطمئن شوید.

به علاوه، اگر باتری خودرو شما مکرراً خالی می‌شود، ممکن است نیاز به بررسی علت و تعویض باتری داشته باشید. همچنین، بهتر است از تخصصی‌های مکانیکی یا خودروسازی برای رفع مشکلات باتری و خودرو استفاده کنید.

باتری به باتری سیار بدون کابل

اگر نیازمند باتری به باتری سیار برای خودرو خود هستید و کابل باطری به باطری ندارید در صورتی که باطری خودرو شما به مشکل برخورده و نیاز به کمک دارید، می‌توانید با شماره 09128595394 با امداد خودرو لیوسان تماس بگیرید. تیم متخصص و مجرب ما در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما می‌رسد و شما را در رفع مشکلات باطری خودروتان یاری می‌رساند. ما در هر دو مورد، سرویس باطری به باطری یا تعویض باطری، آماده به خدمت رسانی به شما هستیم.

باطری به باطری در محل (باتری به باتری سیار در محل)

باطری به باطری در محل مطابق قوانین اتحادیه بوده و هزینه باطری به باطری سیار امداد باتری لیوسان با نرخ اتحادیه محاسبه می شود. برای شارژ باطری ماشین در محل میتوانید از خدمات لیوسان استفاده کنید و درخواست خدمات خود را با شماره ای که در بالا قرار دادیم ثبت کنید.

تعویض باتری ماشین در محل (تعویض باتری ماشین در محل تهران)

تیم امداد باتری لیوسان در نظر دارد تا تعویض و تعمیر باطری از بهترین نوع باطری استفاده کنند تا برای چند سال بدون هیچ مشکلی برای شما کار کند همچنین تعویض باتری شامل گارانتی لیوسان بوده تا خیال شما از تعویض باتری ماشین در محل آسوده باشد.

باطری به باطری سیار
باطری به باطری سیار

امداد باطری شبانه روزی تهران

امداد باطری شبانه روزی لیوسان در طی شبانه روز در هفت روز هفته بدون هیچ تعطیلی اماده انجام خدمات تعویض باطری، باطری به باطری سیار و سایر مشکلات مربوط به باطری و برق ماشین شما میباشد.

باطری فروشی سیار تهران

اگر باتری یا باطری شما بصورت کامل خراب شده و غیرقابل استفاده است میتوانید درخواست باطری فروشی سیار تهران کنید و از این خدمات ما هم استفاده کنید و یک باطری جدید برای شما در محل مورد نظر بفرستیم. و نصب باتری در محل بصورت رایگان برای شما انجام می شود.

باطری به باطری سیار
باطری به باطری سیار

مراحل باتری به باتری کردن ماشین

توسط اموزش زیر میتوانید باتری به باتری کردن ماشین در محل را انجام دهید.

  1. خودرویی با باتری سالم و بدون مشکل پیدا کنید.
  2. یک کابل باتری حدودا دو متری یا کمتر نیاز دارید
  3. خودرویی که باتری آن سالم میباشد را در کنار خودرو خودتان طوری پارک کنید که بتوان از کابل اتصال استفاده کرد. توجه داشته باشید که سوئئیچ هر دو خودرو بسته باشد.
  4. کاپوت را باز کنید. قطب های مثبت و منفی باتری را شناسایی کرده و کابل مشکلی را برای قطب منفی و کابل قرمز را برای قطب مثبت ستفاده کنید.
  5. قسمت فلزی سر باتری که بدون رنگ میباشد برای برقرای اتصال کابل منفی در ماشینی که باتری آن خوابیده مشخص کنید
    • یک طرف کابل قرمز را به قطب مثبت باتری خوابیده است متصل کنید و طرف دیگر را به قطب مثبت باتری سالم متصل کنید.
    • کابل مشکی رنگ را به قطب منفی باتری سالم متصل کنید.
    • توجه داشته باشید به هیچ عنوان سمت دیگر کابل مشکی رنگ را به قطب منفی باتری دشارژ وصل نکنید. همچنین توجه کنید اگر کابل ها را به قطب های اشتباه وصل کنید باعث انفجار باتری می شود.
    • محل مناسب اتصال سمت دیگر کابل مشکی روی قسمت فلزی است که از قبل آن را مشخص کردید.
    • وقتی از درستی اتصالات مطمئن شدید خودرو سالم را استارت بزنید و بعد از چند دقیقه بدون دست زدن به اتصالات ماشین با باتری خوابیده را استارت بزنید.
    • بعد از روشن شدن ماشین با باتری شارژ اول اتصال کابل مشکی با بنه فلزی خودرو دارای مشکل قطع کرده و سپس اتصال کابل مشکی با خودرو سالم را هم قطع کنید. برای کابل قرمز اما اول از خودرو سالم و سپس از خودرو دشارژ جدا کنید.
  6. بعد از تمامی این مراحل و بعد از استارت زدن اگر باز هم خودرو روشن نشد بعد از دقایقی ماشین سالم را استارت بزنید و و بعد از دو دقیقه بدون اینکه به اتصالات کابل ها دست بزنید خودرو دشارژ را استارت بزنید. اگر با باطری به باطری کردن باز هم مشکل شما رفع نشد احتمالا مشکل از سیم کشی ها و یا آلترناتور خودرو شما میباشد.

مناطق خدمات باطری به باطری سیار در تهران شامل موارد زیر است:

  • باطری به باطری سیار شرق تهران
  • باطری به باطری سیار غرب تهران
  • باطری به باطری سیار جنوب تهران
  • باطری به باطری سیار شمال تهران

باطری به باطری سیار غرب تهران :

شامل مناطق : شهرک آزادی، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک ، پونک، آریاشهر، اشرفی اصفهانی ، دریاچه چیتگر، تهرانسر و …

باطری به باطری سیار شمال تهران:

شامل مناطق : قیطریه، پاسداران، اندرزگو، شهرک غرب، داراباد، آجودانیه ،نیاوران، تجریش، فرشته ، ولنجک، ظفر، میرداماد، محمودیه، سعادت آباد، فرمانیه ، کامرانیه و…

باطری به باطری سیار جنوب تهران:

شامل مناطق : بهارستان، یاخچی آباد، حافظ، امام خمینی ، میدان قزوین، شهرک ولیعصر، آزادی، میدان قزوین و…

باطری به باطری سیار شرق تهران:

شامل مناطق : پیروزی ، نارمک، امامت ، سید خندان، فرجام، حکیمیه، نیرو هوایی ، تهرانپارس، لواسانات ، رسالت و…

باطری به باطری سیار تهران مرکزی:

شامل مناطق : یوسف آباد، گیشا، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، بهشتی، فاطمی، مطهری، ملاصدرا، امیرآباد، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا

انواع خدمات تیم امداد لیوسان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *