یدک کش جنوب تهران 24 ساعته + شماره یدک کش

بازه قیمت خدمات: 50,000 تا 2,000,000 تومان
برای تماس کلیک کنید گفتگو در تلگرام
یدک کش جنوب تهران

یدک کش جنوب تهران با همکاری تیم تخصصی لیوسان انواع خدمات همانند تعمیر سیار ، امداد خودرو سیار ، امداد خودرو جنوب تهران و.. را انجام میدهد که شما تنها با تماس گرفتن با شماره (09399863804) میتوانید بصورت رایگان از متخصصان ما مشاور و از خدمات ما بهرمند شوید. تیم تخصصی ما بصورت امداد خودرو شبانه روزی و 24 ساعته در امداد خودرو جنوب تهران خدمات تعمیرات سیار و یدکی کشی خودرو را انجام میدهند بعضی از خدمات ما در لیست پایین قرار دادیم . که خدمات ویژه به خودرو های سایپا و ایران خودرو داریم .

یدک کش جنوب تهران

شماره یدک کش جنوب تهران

برای دریافت خدمات امداد خودرو جنوب تهران با شماره 09399863804 تماس بگیرید. این شماره شبانه روزی در دسترس فعال و آماده پاسخگویی شما کاربران هستیم .

یدک کش جنوب تهران

یدک کش خودرو جنوب تهران شبانه روزی

امداد خودرو و یدک کش جنوب تهران همانطور که گفتیم یکی از خدمات ما میباشد که در سریعترین زمان در مکان مشخص شده خدمات خود را ارائه خواهیم داد و این خدمات بصورت شبانه روزی میباشد و میتوانید در سراسر تهران پشتیبانی و سرویس امدادی ما را بصورت 24 ساعته و شبانه روزی تجربه کنید .

یدک کش جنوب تهران شبانه روزی

یدک کش جنوب تهران لیوسان در تمامی مناطق 22 گانه تهران خدمات دارد و از افراد با تجربه در این زمینه بهره میگیرد. همچینن به نسبت سایرین قیمت و کیفیت بالایی برخودار است که تمام نیاز های شما را برطرف میکند. که از جمله خدمات ما میتواند به حمل خودرو با نیسان چرخگیر جنوب تهران – حمل خودرو با یدک کش جنوب تهران ، کفی جنوب تهران ، دکل جنوب تهران ، مکانیک سیار جنوب تهران ،باطری به باطری سیار جنوب تهران ، پنچرگیری سیار جنوب تهران ، امداد بنزین سیار جنوب تهران است.

مکان مورد نظرقیمت تومان
تهران پارس300,000
زعفرانیه550,000
سعادت آباد450,000
جردن350,000
تهرانسر450,000
جدول قیمت یدک کش خودرو تهران

مکانیک جنوب تهران

یکی از خدمات جدید لیوسان مکانیک جنوب تهران یه به عبارتی مکانیک سیار در جنوب تهران میباشد که با توجه به نیاز کاربران این خدمات در اختیار خودرو سواران قرار گرفت که شما میتوانید بصورت شبانه روزی از مکانیک سیار ما بهرمند شوید.

چند نکته مهم در مورد نگهداری بهتر خودرو

  • سعی کنید ماهی یه بار کولر خودرو خود را روشن کنید تا از مخلوط شدن گاز با روغن مخصوص جلوگیری کند.
  • در صورتی که خودرو روشن است از جدا کردن کابل خوداری کنید.
  • در صورتی که چراغ استپ روشن است خودرو خود را متوقف کنید و با نمایندگی در تماس باشید.
  • در صورت روشن شدن چراغ انژکتور ، بسط باتری را چند ثانیه جدا سپس متصل کنید اگر چراغ خاموش نشد با نمایندگی در تماس باشید.
  • در اول صبح نیازی به گرم کردن خودرو نیست و در کمتر از یک دقیقه خودرو خود را حرکت دهید و سعی کنید با دنده 1 و 2 تا یک کیلومتر برانید و در حالت توقف مدت زیادی خودرو را روشن نگاه ندارید.
  • در صورت پارک کردن ماشین در کنار خیابان یا به مدت طولانی در پارکینگ از چادر خودرو بنز یا چادر خودرو بی ام و استفاده کنید.

شماره یدک کش جنوب تهران

برای تماس میتوانید با شماره یدک کش جنوب تهران 09399863804 در ارتباط باشید.

قیمت یدک کش جنوب تهران چقدر است.

قیمت یدک کش جنوب تهران لیوسان به نسبت رقبا کم تر است که در این مقاله جدول قیمت قرار داده شده است.

سایر خدمات امدادی لیوسان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *