یدک کش اصفهان | شماره یدک کش اصفهان شبانه روزی

بازه قیمت خدمات: 50,000 تا 2,000,000 تومان
برای تماس کلیک کنید گفتگو در تلگرام
یدک کش جنوب تهران

یدک کش اصفهان از دیگر خدمات تیم امداد خودرو لیوسان در اصفهان است یدک کش خودرو در اصفهان بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مرتبط با حمل ماشین آسیب می باشد و برای دریافت خدمات یدک کش و کفی با شماره یدک کش اصفهان تماس بگیرید تا تیم مخصوص امداد خودرو اصفهان در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر ارسال شوند یدک کش اصفهان یکی از چالش های امروزه مردم در این شهر بوده که این نیاز توسط کارشناسان ما بصورت کامل رفع شده است.

برای دریافت خدمات یدک کش در اصفهان با شماره یدک کش اصفهان  09399863804 تماس بگیرید.

یدک کش اصفهان
یدک کش اصفهان

یدک کش خودرو اصفهان در دسترس شما میباشد که میتواند مشکلات شما مانند اسیب دیدن خودرو ، مشکلات فنی ، تصادفات ، و… توسط تیم تخصصی ما در هر ساعت از شبانه روز و 24 ساعته با قیمت منصافه در کنار کیفیت بالا در ارائه خدمات کند تنها کافیست با تیم تخصصی امداد لیوسان تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن خودرو بر یا یدک کش به محل مورد نیاز شما ارسال شود.

یدک کش اصفهان شبانه روزی

یدک کش اصفهان شبانه روزی لیوسان در تمامی مناطق اصفهان خدمات ارائه می دهد و از افراد با تجربه در این زمینه بهره میگیرد. همچینن به نسب سایرین قیمت و کیفیت بالایی برخودار است که تمام نیاز های شما را برطرف میکند. که از جمله خدمات ما میتواند به حمل خودرو با نیسان چرخگیر شرق اصفهان – حمل خودرو با یدک کش اصفهان ، کفی شرق اصفهان ، دکل شرق اصفهان، مکانیک سیار شرق اصفهان،باطری به باطری سیار ، پنچرگیری سیا ، امداد بنزین سیار اصفهان است.

یدک کش اصفهان
یدک کش اصفهان

یدک کش بهارستان اصفهان

امداد خودرو و یدک کش بهارستان اصفهان همانطور که گفتیم یکی از خدمات ما میباشد که در سریعترین زمان در مکان مشخص شده خدمات خود را ارائه خواهیم داد و این خدمات بصورت شبانه روزی میباشد و میتوانید در سراسر اصفهان پشتیبانی و سرویس امدادی ما را بصورت 24 ساعته و شبانه روزی تجربه کنید .

یدک کش اصفهان
یدک کش اصفهان

نرخ یدک کش خودرو اصفهان

خدماتقیمت تومان ورودیه
یدک کشورودیه 320 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 7500 تومان
چرخگیرورودیه 320 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 7500 تومان
کفی (خودروسوار) داخل اصفهان ورودیه 420 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 9500 تومان
کفی (خودروسوار) خارج از شهر اصفهان ورودیه 630 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 1200 تومان

چند نکته مهم در مورد نگهداری بهتر خودرو

  • سعی کنید ماهی یه بار کولر خودرو خود را روشن کنید تا از مخلوط شدن گاز با روغن مخصوص جلوگیری کند.
  • در صورتی که خودرو روشن است از جدا کردن کابل خوداری کنید.
  • در صورتی که چراغ استپ روشن است خودرو خود را متوقف کنید و با نمایندگی در تماس باشید.
  • در صورت روشن شدن چراغ انژکتور ، بسط باتری را چند ثانیه جدا سپس متصل کنید اگر چراغ خاموش نشد با نمایندگی در تماس باشید.
  • در اول صبح نیازی به گرم کردن خودرو نیست و در کمتر از یک دقیقه خودرو خود را حرکت دهید و سعی کنید با دنده 1 و 2 تا یک کیلومتر برانید و در حالت توقف مدت زیادی خودرو را روشن نگاه ندارید.
  • در صورت پارک کردن ماشین در کنار خیابان یا به مدت طولانی در پارکینگ از چادر خودرو بنز یا چادر خودرو بی ام و استفاده کنید.

برای دریافت خدمات یدک کش در اصفهان با شماره تلفن یدک کش اصفهان 09399863804 تماس بگیرید.


سایر خدمات امدادی لیوسان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *