بنزین سیار تهران

بازه قیمت خدمات: 50,000 تا 2,000,000 تومان
برای تماس کلیک کنید گفتگو در تلگرام
بنزین سیار تهران

بنزین سیار تهران توسط تیم امداد لیوسان انجام میشود که شامل ناوگان پمپ بنزین سیار و پمپ بنزین موتوری در بنزین سیار غرب تهران ، بنزین سیار شرق تهران را پوشش میدهد. برای دریافت خدمات سوخت رسانی سیار ، با شماره پمپ بنزین سیار تهران تماس بگیرید تا تیم مخصوص سوخت رسانی امداد خودور لیوسان در سریع ترین زمان ممکن مشکل سوخت شما را رفع کنند. بنزین سیار در تهران یکی از چالش های امروزه مردم میباشد که این نیاز توسط کارشناسان ما بصورت کامل رفع شده است.

برای دریافت خدمات بنزین سیار در تهران با شماره پمپ بنزین سیار تهران 09196204701 تماس بگیرید.

بنزین سیار تهران
بنزین سیار تهران | 24 ساعته شرق و غرب تهران فوری

همانطور که گفتیم پمپ بنزین سیار تهران میتواند نیاز و دسترسی شما به سوخت خودرو خود را تامین کنند تیم تخصصی ما در هر ساعت از شبانه روز و 24 ساعته با قیمت منصافه در کنار کیفیت بالا در ارائه خدمات میباشد همچنین نیاز نیست که مسیر طولانی طی کنید تا به پمپ بنزین برسید و صف های طولانی منتظر بمانید تنها کافیست با تیم تخصصی امداد لیوسان تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن سوخت مورد نیاز شما تامین شود.

بنزین سیار تهران
بنزین سیار تهران

بنزین سیار تهران

شرکت لیوسان با کمک تیم امداد خدمات سوخت رسانی سیار و پمپ بنزین سیار در تهران را آغاز کرده است و در تمامی مناطق 22 گانه تهران اماده خدمت رسانی میباشد. تیم سوخت رسانی لیوسان در تمامی این نقاط مستقر بوده و منتظر تماس شما میباشند در کمترین زمان ممکن سوخت مورد نیاز شما در اختیار شما قرار دهند.

بنزین سیار تهران

پمپ بنزین سیار غرب تهران :

شامل مناطق : شهرک آزادی، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک ، پونک، آریاشهر، اشرفی اصفهانی ، دریاچه چیتگر، تهرانسر و …

پمپ بنزین سیار شمال تهران:

شامل مناطق : قیطریه، پاسداران، اندرزگو، شهرک غرب، داراباد، آجودانیه ،نیاوران، تجریش، فرشته ، ولنجک، ظفر، میرداماد، محمودیه، سعادت آباد، فرمانیه ، کامرانیه و…

پمپ بنزین سیار جنوب تهران:

شامل مناطق : بهارستان، یاخچی آباد، حافظ، امام خمینی ، میدان قزوین، شهرک ولیعصر، آزادی، میدان قزوین و…

پمپ بنزین سیار شرق تهران:

شامل مناطق : پیروزی ، نارمک، امامت ، سید خندان، فرجام، حکیمیه، نیرو هوایی ، تهرانپارس، لواسانات ، رسالت و…

پمپ بنزین سیار تهران مرکزی:

شامل مناطق : یوسف آباد، گیشا، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، بهشتی، فاطمی، مطهری، ملاصدرا، امیرآباد، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا

تعرفه خدمات پمپ بنزین سیار تهران

قیمت و هزینه بنزین سیار تهران ، برابر است با قیمت تعرفه های پمپ بنزین و هزینه حمل بنزین تا مکان مورد نظر شما محاسبه میشود همچنین امداد خودرو لیوسان تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه اتو سرویس تعیین شده است و به طور کلی نرخ دستمزد و هزینه تعمییرات و بنزین سیار تحت نظارت امداد خودرو میباشد.

امداد بنزین تهران

امداد بنزین تهران با تیمی مجرب و حرفه‌ای در زمینه سوخت‌رسانی سیار، شامل سوخت‌رسانی موتوری و خودرویی، در تمام ایام هفته و به صورت شبانه‌روزی در هر مکان و زمان برای مشتریان عزیز فراهم است. ما در امداد بنزین تهران در هر لحظه به دسترس شما هستیم. فقط کافی است تماس بگیرید تا از خدمات سیار ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل بهره‌مند شوید.

در امداد بنزین تهران، سریع‌ترین راه برای تامین سوخت مورد نیاز شما فراهم می‌شود و در صورت نیاز به سایر خدمات سیار خودرویی، بنزین آنلاین تهران با تیم فنی ما با دانش و تجربه کافی آماده ارائه خدمات لازم در محل و بدون نیاز به مکانیک حضوری است.

سوخت رسانی سیار با لیوسان تریپ

در صورتی که خودروی شما به دلیل تمام شدن سوخت، در کنار جاده متوقف شده و پمپ بنزین در محل نزدیکی موجود نباشد، و یا اگر وقت و حوصله صف‌های طولانی در پمپ بنزین را ندارید، راه حلی برای شما وجود دارد و آن استفاده از خدمات سرویس سوخت‌رسانی سیار در محل است. این خدمات توسط متخصصان حرفه‌ای ارائه می‌شود تا شما عزیزان بتوانید به راحتی و بدون دردسر سوخت خودرو خود را تأمین کنید. شما قادر به ثبت سفارش خود در کمترین زمان ممکن و بهره‌مندی از خدمات ارائه شده توسط سرویس سوخت‌ رسانی سیار می‌باشید.

پمپ بنزین سیار تهران

پمپ بنزین سیار تهران لیوسان این امکان را دارد در هر کجا که هستید درخواست سوخت رسانی با پمپ بنزین سیار تهران کنید و در کمترین زمان ممکن سوخت مد نظر برای شما ارسال شود.

الو بنزین تهران

با الو بنزین تهران تنها با یک تماس با شرکت لیوسان در کمترین زمان ممکن الو بنزین تهران سوخت مورد نظر شما را در محل ارائه میکند.

پمپ بنزین سیار موتوری

پمپ بنزین سیار موتوری و با جایگاه سیار توسط انواع ماشین های سوخت رسانی انجام می شود که متناسب با نیاز خود میتوانید خدمات بنزین سیار تهران را دریافت کنید.

بنزین در محل تهران

بنزین در محل تهران لیوسان در هر نقطه تهران امادگی لازم را دارد که سوخت رسانی سیار را انجام دهد. پس بدون نگرانی تنها کافیست با شماره تماس لیوسان تماس گرفته و درخواست بنزین در محل تهران را درخواست کنید.

6 راهکار برای کاهش مصرف سوخت

بنزین سیار تهران
بنزین سیار تهران

1- استفاده از کیت‌های محرک سوخت

کیت‌های محرک سوخت مانند افزودنی‌های اکسیژن، کیت‌های تمیز کننده موتور و کیت‌های افزایش قدرت می‌توانند باعث بهبود عملکرد موتور و کاهش مصرف سوخت شوند. با این حال، بهتر است پیش از استفاده از این کیت‌ها، با تعمیرکاران و فروشندگان معتبر در این زمینه مشورت کنید.

2- خرید خودرو با مصرف سوخت کم

در خرید خودرو به مصرف سوخت آن توجه کنید. خودروهایی که از تکنولوژی جدید و پیشرفته‌ای برای کاهش مصرف سوخت استفاده می‌کنند، در طول عمر خود، باعث صرفه جویی در هزینه سوخت می‌شوند.

3- استفاده از سرعت ثابت و مداوم

سرعت ثابت و مداوم در رانندگی کمترین میزان سوخت را مصرف می‌کند. بنابراین توصیه می‌شود که با سرعت مداوم حرکت کنید و به اندازه کافی فاصله با خودروهای دیگر را حفظ کنید تا نیاز به ترمز زیادی نداشته باشید.

4- استفاده از تجهیزات الکترونیکی خودرو

بسیاری از خودروهای جدید با تجهیزات الکترونیکی هوشمندی مثل سیستم استارت/استاپ، سیستم خودکار خاموش شدن موتور در زمان توقف، وضعیت اتوماتیک رویه و غیره مجهز شده‌اند که می‌توانند به کاهش مصرف سوخت کمک کنند. بنابراین اگر خودروی شما دارای چنین تجهیزاتی است، بهتر است از آنها استفاده کنید.

5- توجه به فشار تایرها

فشار تایرهای خودرو را همیشه بررسی کنید زیرا فشار کمتر از حد مجاز باعث افزایش مصرف سوخت و کمترین کارایی خودرو می‌شود. اگر فشار تایرها بیش از حد مجاز باشد، آن‌ها به سختی می‌چرخند که باعث افزایش مصرف سوخت و کاهش کارایی خودرو می‌شود.

6- با باک نیمه خالی بنزین بزنید

بنابر تحقیقات، هرچقدر باک خودرو شما کمتر پر باشد، مصرف سوخت آن نیز کمتر است. بنابراین، بهترین زمان برای بنزین زدن زمانی است که باک شما نیمه خالی است. باک خودرو را همیشه پر نکنید زیرا می‌تواند وزن خودرو را بالا ببرد و در نتیجه مصرف سوخت را افزایش دهد.

بنزین سیار تهران
بنزین سیار تهران

چند نکته مهم در مورد نگهداری بهتر خودرو

  • سعی کنید ماهی یه بار کولر خودرو خود را روشن کنید تا از مخلوط شدن گاز با روغن مخصوص جلوگیری کند.
  • در صورتی که خودرو روشن است از جدا کردن کابل خوداری کنید.
  • در صورتی که چراغ استپ روشن است خودرو خود را متوقف کنید و با نمایندگی در تماس باشید.
  • در صورت روشن شدن چراغ انژکتور ، بسط باتری را چند ثانیه جدا سپس متصل کنید اگر چراغ خاموش نشد با نمایندگی در تماس باشید.
  • در اول صبح نیازی به گرم کردن خودرو نیست و در کمتر از یک دقیقه خودرو خود را حرکت دهید و سعی کنید با دنده 1 و 2 تا یک کیلومتر برانید و در حالت توقف مدت زیادی خودرو را روشن نگاه ندارید.

انواع خدمات تیم امداد لیوسان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *