اجاره ماشین در شیراز بدون راننده ( کلاسیک، پراید)

بازه قیمت خدمات: 50,000 تا 2,000,000 تومان
برای تماس کلیک کنید گفتگو در تلگرام
اجاره ماشین در شیراز

اجاره ماشین در شیراز بدون راننده کلاسیک برای عروس و ارزان یکی از دغدغه های مسافران درشهر بزرگ شیراز میباشد که با استفاده از اجاره خودرو در شیراز بتوانند از تعطیات خود نهایت استفاده را ببرند هنگامی که برای تفریح و گشت و گذار در شیراز هستیم میتوانیم با یک خودرو لوکس مانند مازراتی ، لامبورگینی رنت یا کرایه کنیم و لذت تفریح خود را دو چندان کنیم . رنت ماشین در شیراز و یا کرایه ماشین در شیراز بصورت انلاین توسط سایت لیوسان انجام می شود. که برای رزرو میتوانید با شماره های این شرکت در تماس باشید همیچنین برای اجاره ماشین عروس شیراز درخواست مشاوره کنید. در ادامه با لیوسان همراه ما باشید.

قبل از واریز وجه برای کرایه و اجاره ماشین در شیراز بدون چک و ارزان ، با شرکت تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهید.

اجاره ماشین شیراز

اجاره ماشین در شیراز یا رنت و کرایه ماشین در شیراز شرایط خاص خود را دارد که اگر قصد اجاره خودرو در شیراز را دارید باید با شرایط و رزرو آن اگاه باشید که هنگام رنت ماشین در شیراز مانند ماشین های لوکس و گران قیمت ممکن است کمی نگران کننده برای مسافرین عزیز باشد البته با کمی احتیاط ، مشکلی پیش نخواهد آمد. همچنین در بخش امدادی خودرو لیوسان هر مشکلی مانند بنزین سیار یا باتری به باتری، یدک کش و.. بصورت رایگان برای خودرو های اجاره ای یا کرایه ای انجام میشود.

اجاره ماشین در شیراز
اجاره ماشین در شیراز

بیشتر بخوانید: اجاره ماشین در مشهد

نوع ماشین های قابل اجاره

ماشین های اجاره ای در شیراز شامل ماشینهای کروک ، اسپرت، ون ، شاسی بلند ، لوکس و با صرفه ارائه می‌شوند‌. و معمولاً کمترین زمانی که میتوانید آنها را اجاره کنید ، ۲۴ ساعت می باشد. و محدویتی در اجاره ماشین نخواهید داشت.

قیمت اجاره ماشین در شیراز

قیمت اجاره ماشین در شراز با تخفیف انجام می شود. که هر چقدر ماشین انتخابی شما لوکس تر باشد هزینه اجاره آن بالاتر می رود البته اگر برای چند روز قصد اجاره داشته باشید قطعا اجاره ماشین در شیراز با تخفیف انجام می گیرد. همانطور که می دانید گرانترین مبلغ اجاره و ودیعه خودرو در شیراز، متعلق به ماشین مازاراتی و لامبورگینی و اجاره بنز در شیراز است. که با اجاره ماشین در شیراز با خیال آسوده می توانید از خودروهای لوکس مجموعه لیوسان استفاده کنید و هیچ دغدغه ای بابت برگشت ودیعه، یا چک خود نخواهید داشت.

اجاره ماشین در شیراز

بیشتر بخوانید: اجاره ماشین در کیش، اجاره ماشین در تهران

شرایط اجاره خودرو در شیراز

  • داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه
  • وجه نقد بابت ضمانت اجاره خودرو در شیراز (بعنوان تضمین خسارات وارده احتمالی؛ چک یا وجه ضمانت)
  • در صورتی که بیش از 24 ساعت نیاز به خودرو داشتید باید با شرکت لیوسان در تماس باشید.
  • قبل از واریز وجه برای اجاره ماشین در شیراز بدون چک و ارزان ، با شرکت تماس گرفته و هماهنگی لازم را انجام دهید.

قیمت اجاره خودرو در شیرازچقدر است؟

قیمت اجاره ماشین در شیراز با تخفیف انجام می شود. که هر چقدر ماشین انتخابی شما لوکس تر باشد هزینه اجاره آن بالاتر می رود البته اگر برای چند روز قصد اجاره داشته باشید قطعا اجاره ماشین در شیراز با تخفیف انجام می گیرد.

برای اجاره ماشین در شیراز چه مدارکی لازم است؟

برای اجاره ماشین در شیراز باید گواهینامه و کارت شناسایی ( کارت ملی ) داشته باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *