پرستار سالمند در منزل تهران، قیمت و شرایط نگهداری 24 ساعته

بازه قیمت خدمات: 50,000 تا 2,000,000 تومان
برای تماس کلیک کنید گفتگو در تلگرام
پرستار سالمند در منزل تهران

پرستار سالمند در منزل تهران لیوسان برای افراد مسن خانواده، نشانه‌ای از بی‌محترمی یا بی‌فرهنگی نیست. در دورانی که جوانان از پدر و مادر سالخورده خود فاصله گرفته‌اند، بهتر است کسی که می‌تواند به طور کامل از آنها مراقبت کند، در کنارشان باشد. برخی فکر می‌کنند که پرستار سالمند تهران فقط بیمار به پرستاری و نگهداری 24 ساعته نیاز دارند، اما این درست نیست. سالمندانی که عمر خود را در خانه‌های بزرگ و دارای حیاط گذرانده‌اند، در خانه‌های کوچک امروزی احساس زندانی شدن می‌کنند. سالمندان نیازمند کمک در زمینه‌های مختلفی هستند، از جمله آشپزی، یادآوری دارو، حمام کردن، ورزش، مراجعه به پزشک و خرید کردن. یک خدمتکار منزل نمی‌تواند همه این کارها را بر عهده بگیرد. وظیفه اصلی یک پرستار سالمند حرفه‌ای، همراهی و همدردی با سالمند است. به همین دلیل، اکثر خانواده‌ها سعی می‌کنند برای افراد مسن خود، پرستار نگهداری سالمند در منزل تهران تمام وقت استخدام کنند.

پرستار سالمند در منزل تهران
پرستار سالمند در منزل تهران

پرستار سالمند در منزل تهران

با توجه به شلوغی و دوری محل زندگی، برای بسیاری از ما دیگر امکان نگهداری و مراقبت از سالمندان عزیزمان وجود ندارد. با در نظر گرفتن این موضوع و حساسیت خاص سنین سالمندی، احساس نیاز به پرستار سالمند در منزل تهران امروزه بیش از پیش شده است. قطعا یکی از نگرانی‌های زیادی از خانواده‌های شاغل، یافتن شخصی متخصص و با تجربه در امور پرستار سالمند تهران است که بتواند در غیاب ما مانند یک عضو خانواده از پدر و مادر مسن ما نگهداری کند و به آنها در کارهای روزمره کمک کند. مرکز خدمات پرستاری لیوسان با تیمی ماهر از پرستاران سالمند در منزل تهران با سابقه درخشان به صورت حرفه‌ای آماده ارائه خدمات در این زمینه به شهروندان تهران و سایر شهرها می‌باشد.

امروزه مراقب سالمند در منزل تهران از افراد مسن خانواده مسئله‌ای بسیار دشوار است در چنین شرایطی که ما فرصت، دانش و قابلیت لازم برای ننگهداری از سالمند در تهران عزیزمان را نداریم بدون شک استخدام پرستار سالمند راهکار مناسبی است.

پلتفرم خدمات پرستار سالمند تهران لیوسان با سال‌ها تجربه و با تیمی متعهد و ماهر از پرستار سالمند در تهران آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشد.

قیمت پرستار سالمند در منزل تهران
قیمت پرستار سالمند در منزل تهران (پرستار سالمند تهران)

هزینه و قیمت پرستار سالمند در منزل تهران (قیمت پرستار شبانه روزی در تهران)

استفاده از موسسات خدمات پرستاری لیوسان یک مزیت‌ برای پیدا کردن پرستار در تهران میباشد که شما میتوانید با کمترین قیمت پرستار شبانه روزی در تهران و مقایسه انواع پرستار ها قیمت و تعرفه دستمزد پرستار سالمند در خانه را میتوانید بررسی کنید.. دستمزد پرستار بر اساس سطح تحصیلات، تجربه و تخصص و همچنین نوع قرارداد که می‌تواند روزانه، شبانه‌روزی یا مدت معین باشد و وظایفی که باید انجام دهد (با توجه به وضعیت سلامتی سالمند) متفاوت است. شما می‌توانید با مراجعه به مرکز خدمات پرستاری در منزل تهران از مشاوران ما در این زمینه راهنمایی بگیرید. لیوسان با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای شما و بودجه‌ای که در اختیار دارید مراقب، نگهدار و پرستار سالمند حرفه‌ای را به خانه شما معرفی خواهد کرد. حقوق یک پرستار سالمند در منزل به این موارد بستگی دارد:

  • مهارت‌های پزشکی
  • سوابق کاری پرستار
  • محل سکونت
  • وضعیت سلامت سالمند
  • شرح وظایف مراقب سالمند
  • ساعت کاری بصورت تمام وقت، نیمه وقت یا 24 ساعته
وضعیت سالمند و خدمات مورد نیاز سالمندان قیمت پرستار تمام وقت یا پرستار شبانه روزی سالمند در منزل (تومان)
همدم سالمند سالم – خانم۱۰.۰۰۰.۰۰۰
همدم سالمند سالم – آقا۱۰.۶۰۰.۰۰۰
تعرفه خدمات مازاد مورد نیاز سالمندان
انجام آشپزی و امور منزل۱.۵۰۰.۰۰۰
کمک به تحرک سالمند۱.۵۰۰.۰۰۰
تغییر پوزیشن سالمند۲.۰۰۰.۰۰۰
بی تحرکی + تعویض پوشک۲.۰۰۰.۰۰۰
بی تحرکی + گذاشتن لگن۲.۰۰۰.۰۰۰
تغذیه از طریق گاواژ۱.۵۰۰.۰۰۰
تخلیه کیسه سوند۱.۵۰۰.۰۰۰
انجام ساکشن۱.۵۰۰.۰۰۰

قیمت پرستار تمام وقت

 قیمت پرستار تمام وقت یا پرستار شبانه روزی سالمند در منزل چیزی حدود 10 میلیون تومان در ماه میباشد که در صورتی که کارهای دیگری به این خدمات اضافه کنیم قطعا کمی از این مبلغ بالاتر خواهد شد.  قیمت پرستار تمام وقت لیوسان کاملا منصفانه عمل کرده حتی در برخی از موارد با تخفیف انجام می شود. برای دریافت قیمت نگهداری سالمند در منزل تهران با مجموعه لیوسان در تماس باشید.

هزینه نگهداری سالمند در منزل رشت

هزینه نگهداری سالمند در منزل رشت و سایر شهر های ایران ارزان تر از نسبت به تهران میباشد چرا که هزینه های تهران بالاتر از سایر شهرها میباشد برای دریافت هزینه نگهداری سالمند در منزل رشت، اصفهان، تبریز،شیراز، زنجان، اردبیل، مشهد، قم، ارومیه، کاشان، قزوین، کرج و سایر شهر ها لطفا با مجموعه لیوسان تماس برقرار کنید.

حقوق نگهداری سالمند در منزل

حقوق نگهداری سالمند در منزل از ماهی 10 میلیون شروع می شود و بسته به نوع خدمات ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

مزایا و وظایف پرستار سالمند در منزل عبارتند از:

فواید و مزایای یک پرستار سالمند تهران وقتی که یک پرستار سالمند در خانه باشد، نه تنها از بیماری فرد سالخورده جلوگیری می‌کند یا وضعیتش را بهبود می‌بخشد، بلکه مثل یک دوست، با محبت به چیزهایی که ممکن است فراموش شده باشند، او را یاد می‌دهد. یک پرستار سالمند در منزل تهران باید برای این کار، دارای مهارت‌های حرفه‌ای باشد، اما خانواده‌ها می‌توانند نیازهای خود را با او مطرح کنند؛ اگر موافقت کرد، با هم یک قرارداد رسمی ببندند. برخی از مزایای نگهداری سالمند در منزل تهران عبارتند از:

اطمینان از مصرف درست دارو تزریق داروهای لازم به روش عضلانی یا وریدی کمک به رعایت بهداشت شخصی سالمند حمام کردن سالمند بدون نگرانی از افتادن گفتگو و برقراری ارتباط با سالمند برنامه‌ریزی برای گردش و سرگرمی سالمند خواندن کتاب و پخش فیلم برای فرد سالخورده آماده کردن دورهمی و میزبانی از مهمان‌ها مرتب کردن اتاق یا خانه سالمند انجام خریدهای خانگی دقت به زمان‌های معاینه سالمند خرید داروهای سالمند پخت و پز و رعایت رژیم غذایی سالمند تغذیه کردن فرد سالخورده و ناتوان انجام آزمایش‌های پزشکی ساده در خانه مثل فشار خون و قند خون با استخدام یک نگهبان سالمند در خانه، می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. اینطوری از وضعیت عزیز سالخورده‌تان، راحت می‌شوید.
کمک به سالمند در انجام کارهای شخصی مثل حمام کردن، پوشیدن لباس، خوردن غذا و استفاده از دستشویی نظارت بر وضعیت سلامتی سالمند و انجام مراقبت‌های پرستاری مورد نیاز تهیه دارو و دادن دارو به سالمند بر اساس دستور پزشک کمک به سالمند در انجام کارهای روتین مثل خرید، نظافت خانه و پخت و پز همراهی سالمند در انجام کارهای تفریحی و اجتماعی و…

پرستار سالمند تهران
پرستار سالمند تهران

چه زمان به پرستار سالمند نیاز داریم؟

وقتی که سالمندان دچار تغییرات فیزیکی، سقوط های مکرر، مشکلات در حرکت و ورزش، فراموشکاری، ناتوانی در انجام امور شخصی و مصرف درست داروها شوند، ممکن است نشانه ای از نیاز به پرستاری باشند. در این صورت، سالمندان به یک پرستار سالمند مهربان و وفادار نیاز دارند.

خانواده ها برای والدین سالمند خود از دلایل مختلفی پرستار استخدام می کنند. یکی از شایع ترین دلایل این است که بسیاری از آنها به خاطر کار و مشغله، فرصت کافی برای مراقبت از سالمند ندارند.

دلیل دیگری که می توان به آن اشاره کرد این است که برخی از آنها قدرت جسمی لازم برای مراقبت از سالمندانی که در حرکت و راه رفتن دچار مشکل هستند را ندارند.

نگهداری از سالمند در منزل تهران

انتخاب پرستار برای سالمندان در تهران کاری حساس است که باید با دقت انجام شود. اما متاسفانه بعضی از خانواده ها بدون تحقیق و بررسی، از سایت های آگهی مانند دیوار برای پیدا کردن پرستار استفاده می کنند.

این کار خطرناک است چون در دیوار هر کسی می تواند آگهی بگذارد و هویت و صلاحیت او مشخص نیست. بهتر است خانواده ها برای نگهداری از سالمند در منزل تهران، از موسسات معتبر و مجاز پرستاری که سابقه و اعتبار دارند، استفاده کنند. لیوسان با تیمی متخصص و مجرب، خدمات نگهداری از سالمندان را در منزل ارائه می دهد.

نگهداری سالمند در منزل تهران
نگهداری سالمند در منزل تهران

حقوق نگهداری از سالمند پوشکی چقدر است؟

تعویض پوشک سالمندان بستری یکی از وظایفی است که بیشتر همراهان آن‌ها باید انجام دهند. بعضی از آن‌ها هم باید لگن بهداشتی را برای سالمندان قرار دهند. این که چقدر هزینه برای این کار باید پرداخت کنند؛ معیار مشخصی ندارد. گاهی اوقات یک پرستار سالمند در خانه تهران، این کار را با تمیزی و مهربانی انجام می‌دهد که خانواده‌ها از او قدردانی می‌کنند و پاداش خوبی به او می‌دهند. پس این نکته را در هنگام مذاکره با پرستار سالمند در منزل تهران، فراموش نکنید.

هنگام استخدام پرستار سالمند در منزل تهران به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می‌خواهید پرستار سالمند در منزل تهران استخدام کنید، چه به صورت روزانه و چه به صورت شبانه‌روزی، باید به وضعیت جسمی و روانی سالمند توجه کنید. هر سالمندی نیازها، بیماری‌ها و شرایط جسمانی مخصوص خود را دارد. برخی از سالمندان فقط به یک همراه و یک گفتگوی دوستانه نیاز دارند و برخی دیگر نیازمند مراقبت‌های پزشکی هستند. لذا زمانی که با مرکز خدمات پرستاری لیوسان تماس می‌گیرید، از شما درخواست می‌کنیم که اطلاعات کاملی از وضعیت سالمند به ما بدهید تا بتوانیم پرستاری را که با شرایط سالمند سازگار است برای شما انتخاب و ارسال کنیم.

چرا بهتر است از سالمند در خانه و به کمک پرستار سالمند نگهداری کنیم؟

به چه دلیل مراقبت از سالمندان در منزل با کمک پرستار سالمند تهران بهترین گزینه است؟ سالمندانی که قادر به انجام فعالیت های روزانه نیستند به نظارت و مراقبت بیشتری نیاز دارند. آنها مانند یک نوزاد کوچک به محبت و نگهداری احتیاج دارند. بنابراین خانواده باید بین دو گزینه انتخاب کنند. سالمند خود را به خانه سالمندان بفرستند یا با استخدام یک پرستار در خانه از آنها مراقبت کنند. ما پیشنهاد می کنیم که از گزینه دوم استفاده کنید و دلایل منطقی برای این انتخاب را نیز بیان می کنیم.

پرستار سالمند در منزل تهران
پرستار سالمند در منزل تهران

فراهم کردن فرصت برای ماندن خانواده در کنار سالمند با استخدام یک پرستار سالمند شما و سالمند می توانید بیشتر در محیط گرم و صمیمی خانواده باشید و نگرانی از وضعیت سالمند خود را نداشته باشید. همچنین هر زمان که خواستید می توانید به خانه والدین خود بروید و با تمام اعضای خانواده دیدار کنید. این امر به سلامت روانی سالمند نیز کمک می کند.

وجود یک پرستار در کنار سالمندان شما از این جهت راحت خواهید بود و با ذهن آرام به کارهای خود مشغول خواهید شد. تمام کارهای مربوط به سالمند توسط پرستار انجام خواهد شد و تنها هدف پرستار مراقبت از یک سالمند است. در حالی که در خانه سالمندان یک پرستار باید از چندین بیمار مراقبت کند.

نیاز به دریافت خدمات مراقبتی حرفه ای مراقبت از سالمند مستلزم دانش و تجربه است. شما هر چه بیشتر از سالمند خود محافظت کنید باز هم از یک پرستار ماهر کمتر نیستید که به طور تمام وقت از سالمند شما مراقبت می کند. اگر یک پرستار استخدام کنید می توانید تمام کارهای پزشکی و مراقبتی را به او واگذار کنید. پرستار تمام مراقبت های ضروری را برای بیمار انجام می دهد و از دردهای مزمن و دوران بیماری طولانی مدت او را رنج نمی دهد.

کاهش هزینه های مراقبت از سالمند با توجه به هزینه های زیاد خانه سالمندان، مراقبت از سالمندان در خانه هزینه ها را کمتر می کند. وقتی شما درگیر کارهای خود هستید پدر یا مادر سالمند شما در شرایط حساس جسمی و روحی قرار دارند. اگر نیازهای سالمندان عزیز برآورده نشود مشکلات روحی و افسردگی به آنها می گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *