اجاره ماشین در تهران، کرایه خودرو لوکس بدون راننده

بازه قیمت خدمات: 50,000 تا 2,000,000 تومان
برای تماس کلیک کنید گفتگو در تلگرام
اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین در تهران یا کرایه ماشین تهران می‌توانید خودروی مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید و منتظر تماس کارشناسان ما در کمتر از 1 ساعت در روزهای کاری بمانید. قبل از انجام رنت ماشین در تهران، میتوانید با شرکت لیوسان تماس گرفته و شرایط کرایه خودرو را جویا شوید.

اجاره ماشین در تهران
اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین در تهران

لیوسان یک پلتفرم خدماتی اجاره ماشین در تهران، اجاره ماشین در شیراز، اجاره ماشین در کیش، اجاره ماشین در مشهد، استانبول و دبی است. شما می‌توانید بدون واسطه خودروی مناسب خود را اجاره کنید. با ارائه تمام خدمات رنت ماشین لوکس و کرایه اتومبیل مدل بالا در تهران، کرج، کیش، ترکیه و دبی با شرایط آسان و تخفیف‌های مناسب در خدمت شماست. این شرکت با پشتیبانی 24 ساعته و کمترین مدارک، خدمات خود را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه ارائه می‌دهد.

اجاره ماشین در تهران بدون راننده

اجاره ماشین در تهران بدون راننده یکی از محبوب‌ترین خدمات لیوسان است که با شرایط آسان و تخفیف‌های ویژه برای مشتریان خود ارائه می‌شود. با اجاره ماشین بدون راننده، شما از هزینه‌های نگهداری، تعمیرات، تعویض لاستیک و بیمه خودرو معاف خواهید بود. لیوسان با بزرگ‌ترین ناوگان خودرو در ایران، امکان اجاره ماشین لوکس و ارزان را بدون دریافت چک یا سند فراهم کرده است. قیمت اجاره ماشین بدون راننده با افزایش تعداد روزهای رزرو کاهش پیدا می‌کند. همچنین تمام خودروها تحت مالکیت شرکت لیوسان قرار دارند و دارای بیمه هستند.

اجاره ماشین لوکس در تهران

برای رزرو اجاره ماشین لوکس در تهران، ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید. پس از استعلام موجودی خودروی مدنظر، مدارک لازم اجاره خودرو را از طریق سامانه تیکتینگ لیوسان به کارشناسان ارسال کنید. پس از تأیید مدارک، مراحل رزرو آنلاین شما با موفقیت انجام می‌شود. کارشناسان ما از ساعت 9 صبح الی 10 شب هر روز در خدمت شما هستند. اگر خودروی مدنظر شما در آن بازه زمانی موجود نباشد، خودروهای مشابه با کیفیت دیگر به شما پیشنهاد خواهند شد.

کرایه ماشین در تهران
کرایه ماشین در تهران

قیمت اجاره ماشین در تهران

هنگام اجاره خودرو بدون راننده، قیمت اجاره ماشین در تهران به عنوان مهم‌ترین نکته مورد توجه قرار می‌گیرد. تمامی خودروهای شرکت لیوسان، به‌عنوان مالکیت رسمی این شرکت، تحت اختیار این شرکت قرار دارند و تحویل خودرو بدون واسطه انجام می‌شود. عدم وجود واسطه باعث ارائه لیست قیمت مناسب و کیفیت در اجاره خودرو می‌شود. این ویژگی امکان اجاره خودرو بدون محدودیت زمانی را از یک تا هر تعداد بازه زمانی که مشتری می‌خواهد، فراهم می‌کند. همچنین قرارداد و فاکتور رسمی نیز به شرکت‌ها و اشخاص ارائه می‌دهد. همچنین، این شرکت امکان اجاره خودرو با تخفیف و امتیاز ویژه برای اعضای باشگاه مسافران را نیز فراهم می‌سازد.

قیمت‌های میانگین اجاره خودرو:

  • خودروهای اقتصادی: 550 الی 1200 تومان
  • خودروهای نیمه اقتصادی: 1200 الی 1400 تومان
  • خودروهای متوسط: 1400 الی 3500 تومان
  • خودروهای شاسی‌بلند: 2500 الی 3800 تومان
  • خودروهای تشریفاتی: 3000 الی 1500 تومان

شرایط اجاره ماشین در تهران بدون راننده

شرایط اجاره خودرو بدون راننده برای شعبه تهران به شرح زیر است:

افراد مقیم ایران:

  • کپی گواهینامه رانندگی
  • کپی کارت شناسایی
  • مدرک احراز شغلی
  • ودیعه ضمانت
  • چک یا سفته به ارزش خودرو

افراد مقیم خارج از ایران:

  • گواهینامه رانندگی معتبر (بین‌المللی یا گواهینامه محل سکونت)
  • کپی از پاسپورت
  • ودیعه ضمانت

شرایط اجاره خودرو بدون راننده برای شعبه کیش:

  • کپی گواهینامه رانندگی
  • کارت شناسایی معتبر
  • ودیعه ضمانت یا چک

شرایط اجاره خودرو بدون راننده برای شعب خارجی (دبی، استانبول، عمان):

  • کپی گواهینامه بین‌المللی
  • کپی پاسپورت
  • کپی ویزای توریستی
  • ودیعه ضمانت

ودیعه ضمانت اجاره خودرو (Deposit) چیست؟

ودیعه ضمانت (دپوزیت) مبلغ نقدی است که به‌عنوان ضمانت در اختیار شرکت اجاره خودرو قرار می‌دهید تا هزینه‌های احتمالی را پوشش دهد. این هزینه‌ها شامل جریمه‌های راهنمایی‌ورانندگی، هزینه عوارض جاده‌ای و طرح و ترافیک، خسارت‌های جزئی احتمالی و ضمانت بازگرداندن خودرو می‌شود. مبلغ ودیعه ضمانت پس از عودت خودرو در ساعات اداری به حساب شما بازگردانده می‌شود. در صورت عودت خودرو خارج از ساعات اداری، ودیعه ضمانت به مدت 24 ساعت بعد به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

اجاره ماشین در تهران بدون راننده
اجاره ماشین در تهران بدون راننده

خدمات اجاره خودرو لیوسان

پلتفرم لیوسان، با ارائه خدمات گسترده از جمله اجاره خودرو بدون راننده، اجاره ماشین عروس در تهران، اجاره ماشین‌های تشریفاتی با راننده، اجاره ون و اتوبوس، و با بهره‌مندی از بیش از صد خودروی ایرانی و خارجی، همچنین نمایندگی‌های فعال در ایران، در پی ایفای بهترین نقش خود در زمینه اجاره خودرو در کشور می‌باشد. لیوسان با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان خود برای اجاره خودرو در خارج از کشور، خدمات اجاره خودرو در شهرهای دبی و استانبول را نیز به لیست خدمات خود افزوده است. علاوه بر این، فرآیند کرایه خودرو در نمایندگی‌های بین‌المللی لیوسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده و خودرو در مقصد مورد نظر در کشور تحویل داده می‌شود.

اجاره ماشین بدون راننده

خدمات اجاره خودرو بدون راننده از جمله ارائه‌های لیوسان بوده که با دریافت مدارک و شرایط بسیار آسان، منجر به صرفه‌جویی در زمان و هزینه حمل و نقل می‌شود. مشتریان می‌توانند برای استفاده از این خدمات، از طریق تماس تلفنی با شرکت یا از طریق رزرو سریع از سایت، سفارش خود را ثبت کنند.

اجاره ماشین با راننده در تهران

اجاره ماشین با راننده در تهران یکی از خدمات ویژه لیوسان است که با بهره‌گیری از خودروهای خارجی با امکانات تشریفاتی، به دقت بهترین خدمات را به مهمانان شما ارائه می‌دهد. مهمترین ویژگی این نوع اجاره، عدم نیاز به شرایط خاص یا مدارک پیچیده می‌باشد. با اجاره خودرو با راننده از لیوسان، شما مطمئن خواهید بود که مهمانانتان با بهترین خدمات و به یادماندنی‌ترین تجربه حرکت را دارا خواهند کرد.

کرایه ماشین عروس تهران

در کنار خدمات بدون راننده و بارانده، با توجه به اهمیت نقش کرایه ماشین عروس تهران، شما میتوانید خودروهای متنوع لوکس خارجی و حتی خودروهای کلاسیک را برای اجاره ماشین عروس ارائه می‌دهد. اجاره ماشین عروس از لیوسان، باعث می‌شود روز ویژه‌تان با شکوه و زیبایی فراموش‌نشدنی باشد.

اجاره روزانه ماشین در تهران

خدمات اجاره روزانه ماشین در تهران، به مشتریان خود خودروهای داخلی و خارجی را در طیف وسیعی ارائه می‌دهد. این به معنای این است که شما می‌توانید در این پلتفرم لیوسان که با نیازها و بودجه شما هماهنگ باشد، انتخاب کنید.

تخفیف‌های ارائه شده در لیوسان بستگی به نوع خودروی انتخابی شما و همچنین مدت زمان اجاره ماشین دارد. در صورت تصمیم به رزرو هفتگی خودرو، می‌توانید تخفیف‌های مخصوص هر خودرو را در صفحه قیمت‌ها مشاهده کنید. برای هر خودروی موجود، تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است که جزئیات آنها را در صفحه خودرو تخفیف‌ها می‌توانید بیابید. هرچه نیاز داشته باشید، از اجاره روزانه یا هفتگی تا اجاره ماهانه، ما با هر نوع خودرویی که به آن نیاز دارید، برای شما ارائه می دهیم. به راحتی و با اطمینان از خدمات اجاره ماشین ما در هر زمان و مقصدی استفاده کنید.

رنت ماشین در تهران
رنت ماشین در تهران

اجاره ماشین ایرانی در تهران

اجاره ماشین ایرانی در تهران در طیف قیمتی متنوع و با حداقل تعداد روز امکان‌پذیر است. برای رزرو خودرو ایرانی بدون راننده، می‌توانید از طریق تماس و رزرو انلاین خودروی موردنظرتان را به‌صورت آسان رزرو کنید. در هنگام رزرو، لطفاً تاریخ و ساعت تحویل و عودت خودرو را در فرم رزرو مشخص نمایید. همچنین، اگر نیاز به تجهیزات اضافه دارید، مانند زنجیر چرخ، چادر مسافرتی، دوچرخه و… می‌توانید این تجهیزات را به لیست درخواست‌های خود اضافه کرده و آنها را در زمان تحویل خودرو دریافت کنید. رزرو خودروهای ایرانی بدون راننده به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود. برای انجام اجاره ماشین، لازم است مدارک مورد نیاز را در سایت آپلود کنید تا خودرو در زمان و مکان مشخص شده به‌شما تحویل داده شود.

دلایل اجاره خودرو

اجاره خودرو امروزه به یک کسب و کار پرطرفدار تبدیل شده است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد برای دلایل مختلف ممکن است به فکر اجاره خودرو باشند. این خدمات عرضه می‌شود به صورت داخلی و خارجی و به مشتریان این امکان را می‌دهد که خودرویی متناسب با نیاز و بودجه خود را انتخاب کنند. این خدمات شامل اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده می‌باشد.

در ادامه، به برخی از دلایل اجاره خودرو می‌پردازیم:

  1. مسافرت بدون ماشین شخصی:
    افرادی که به هر دلیلی از حمل و نقل عمومی یا هواپیما استفاده می‌کنند، می‌توانند به جای تاکسی و آژانس‌های اجاره، خودرویی را به صورت روزانه، هفتگی یا به هر صورت دیگری که در شرایط اجاره خودرو موجود است، اجاره کنند.
  2. مراسمات و مناسبت‌ها:
    اجاره خودرو برای مراسمات مختلف، به ویژه عکاسی عروسی، گزینه‌ای عالی است. این امکان به شما می‌دهد که از یک خودروی لوکس برای رویداد خاص خود استفاده کنید.
  3. سفرهای خانوادگی:
    در مواقعی که تعداد افراد بیشتر از ظرفیت یک خودروی معمولی باشد، اجاره ون یک گزینه مناسب است تا نیازهای خانوادگی را برطرف کند.
  4. اجاره فوری در فرودگاه:
    با ارائه مدارک و رزرو از قبل، می‌توانید هنگام ورود به فرودگاه خودرو را برای مدت اقامت اجاره کنید. این گزینه برای مسافران فرودگاهی بسیار مناسب است.
  5. استفاده از سازمان‌ها و شرکت‌ها:
    بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها برای مهمانان خود از خدمات اجاره خودرو استفاده می‌کنند.
  6. فرصت اشتغال و گردش سرمایه:
    افرادی که ماشین‌های خود را به دلیل عدم استفاده به کارخانه‌های اجاره خودرو می‌سپارند، می‌توانند منابع خود را ارتقاء دهند و درآمد کسب کنند.

اجاره ماشین در تهران یک گزینه هوشمندانه برای تأمین نیازهای حمل و نقل در هر زمان و مکانی است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *