تعمیر یخچال سیار تهران | تعمیر یخچال بوش، امرسان، سامسونگ، ال جی

بازه قیمت خدمات: 50,000 تا 2,000,000 تومان
برای تماس کلیک کنید گفتگو در تلگرام
تعمیر یخچال سیار تهران

تعمیر یخچال سیار تهران، به دلیل حساسیت بالا و وزن دستگاه در منزل نیاز به توجه و دقت ویژه دارد. جابه‌جایی یخچال مشکل و خطرناک بوده و ممکن است به قطعات آسیب برساند. بنابراین، هنگام نصب، راه‌اندازی یا تعمیر یخچال در تهران، باید از حساسیت و دقت بیشتری بهره‌بریم تا به دستگاه آسیبی وارد نشود.

یخچال فریزر یکی از وسایل مهم آشپزخانه بوده و خرابی آن می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. در چنین مواقعی، تنها راه حل تماس با تعمیرکار یخچال سیار لیوسان با تجربه است. اگر به دنبال تعمیرکار با تجربه و ماهر هستید، می‌توانید به آسانی از خدمات ما استفاده کنید.

ما در مرکز خدمات تعمیرات یخچال تهران تمام خدمات تعمیر یخچال را انجام می‌دهیم. هر نوع مدل و مشکلی که در یخچال شما وجود دارد، توسط تعمیرکاران ما تعمیر می‌شود. ما با تمام برندهای معتبر مانند اسنوا، سامسونگ، الجی، میتسوبیشی، وستینگهاوس، فریجیدر، هیتاچی، آاگ، بوش، جنرال الکتریک، دوو، آدمیرال، بکو، کنوود، زیمنس، ویرپول و… را تعمیر میکنیم.

تعمیر یخچال سیار تهران
تعمیر یخچال سیار تهران

تعمیر یخچال فریزر در منزل

خدمات تعمیر یخچال در منزل تهران لیوسان با ۱۵٪ تخفیف ارائه می‌شود. انواع برندهای یخچال تعمیر می‌شوند، تعمیرکاران آموزش دیده و ماهر ما انواع مشکلات را در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه رفع می‌کنند. تعمیرات در منزل انجام می‌شود و قطعات اصلی استفاده می‌شود. تعمیر یخچال دوقلو نیز توسط تخصصی‌ترین تعمیرکاران انجام شده و خدمات در تمام مناطق تهران ارائه می‌شود و در صورت نیاز به تعویض قطعات، این کار در سریع‌ترین زمان انجام می‌شود. برای درخواست خدمات تعمیر یخچال با شماره‌های موجود تماس بگیرید.

خدمات تعمیر یخچال در منزل شامل:

  1. تعمیر فن کندانسور برای خنک کردن یخچال.
  2. تعمیر بُرد یخچال برای کنترل سیستم سرمایشی.
  3. تعمیر و تعویض موتور یخچال (کمپرسور) برای فشرده سازی گاز در دستگاه.
  4. شارژ مجدد گاز یخچال در منزل برای بازیابی عملکرد.
  5. تعمیرات یخساز یخچال برای تولید یخ.
  6. تعمیر آبسردکن یخچال برای سرد کردن آب.
  7. تعویض و تعمیر درب‌های یخچال.

خرابی‌های مختلف می‌تواند به این موارد منجر شود و نیاز به تعمیرکار متخصص دارد.

هزینه و قیمت تعمیر یخچال سیار تهران

هزینه‌های تعمیر یخچال در تهران ممکن است متأثر از عوامل متعددی باشد که باید در نظر گرفته شوند. این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. نوع و مدل یخچال: یخچال‌های مختلف با انواع ویژگی‌ها و برندها وجود دارند. هزینه تعمیر ممکن است بسته به نوع و مدل یخچال متفاوت باشد.
  2. برند یخچال: برخی از برندها به عنوان برندهای لوکس شناخته می‌شوند و تعمیر آنها ممکن است گران‌تر باشد.
  3. هزینه کارشناسی و عیب‌یابی: برای تشخیص مشکل یخچال و ارائه تعمیرات صحیح، هزینه کارشناسی و عیب‌یابی در نظر گرفته می‌شود.
  4. هزینه تعویض یا تعمیر قطعات: اگر قطعاتی تعویض شوند، هزینه آنها به هزینه کل تعمیر اضافه می‌شود. قیمت قطعات ممکن است متغیر باشد.
  5. هزینه ایاب و ذهاب: تعمیرکار به محل شما می‌آید، و هزینه ایاب و ذهاب نیز به هزینه تعمیر اضافه می‌شود.
  6. نوع یخچال: یخچال‌های خانگی و صنعتی هزینه‌های متفاوتی دارند.
  7. زمان صرف شده جهت تعمیرات: اگر تعمیرات زمان بیشتری برای انجام برسد، هزینه ممکن است افزایش یابد.
  8. زمان انجام خدمات: تعمیر در ساعات مختلف روز ممکن است به افزایش یا کاهش هزینه منجر شود.
  9. نوسانات بازار: تغییرات در قیمت قطعات و مصالح ممکن است قیمت تعمیر را تحت تأثیر قرار دهد.
  10. تعمیرات جانبی: در برخی مواقع، تعمیر یک قطعه ممکن است نیاز به تعمیر یا سرویس قطعات دیگر داشته باشد که هزینه اضافی به دنبال دارد.
شرح خدماتقیمت به تومان
هزینه شارژ گاز یخچال450/000 الی 950/000
هزینه تعویض ترموستات یخچال190/000 الی 390/000
هزینه تعویض فن موتور یخچال150/000 الی 2/000/000
هزینه تعمیر برد یخچالبستگی به زمان تعمیر و قطعات تعویضی برد دارد
هزینه تعمیر یخساز یخچال300/000 الی 800/000
هزینه تعویض تایمر یخچال فریزر250/000 الی 390/000
هزینه تعمیر آبسردکن یخچال150/000 الی 390/000
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال150/000 الی 390/000
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال350/000 الی 990/000
هزینه رگلاژ درب یخچال70/000
هزینه جابه جایی درب یخچال250/000
هزینه تعویض لولای درب یخچال100/000 الی 150/000
هزینه تعویض کمپرسور (موتور) یخچال150/000 الی 250/000
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال140/000 الی 300/000
هزینه کارشناسی و عیب یابی یخچال50/000
ایاب و ذهاب35/000

به عنوان کاربر شما باید بدانید که با توجه به این عوامل و تعرفه‌های تعمیرکار آشنا شوید و از تعمیرکاران معتبر و صادق خدمات تعمیر یخچال را دریافت کنید.

تعمیرات سیار یخچال تهران
تعمیرات سیار یخچال تهران

سرویس برندهای رایج با تعمیرکار سیار یخچال

وب سایت لیوسان یکی از بزرگترین وب سایت خدماتی در ایران که در این شرکت تعمیرکاران ماهری وجود دارند که توانایی تعمیر یخچال‌های از تمام برندهای مختلف را دارند. این تعمیرکاران تجربه و آموزش لازم را برای تعمیر یخچال‌ها از برندهای متعدد دارند. بنابراین، نوع برند یخچال شما مهم نیست و می‌توانند خرابی‌ها را در کمتر از یک ساعت در محل شما رفع کنند.

تعمیر یخچال در تهران با برندهای مختلف:

  • تعمیر یخچال بوش در تهران
  • تعمیر یخچال سامسونگ تهران
  • تعمیر یخچال ال جی تهران
  • نمایندگی یخچال بکو در تهران
  • نمایندگی یخچال توشیبا در تهران
  • نمایندگی یخچال هیتاچی در تهران
  • شماره تلفن نمایندگی یخچال هیمالیا در تهران
  • نمایندگی الکترواستیل تهران
  • نمایندگی امرسان تهران
  • نمایندگی هیمالیا در تهران
  • تعمیر یخچال فریزر بوش تهران
  • نمایندگی یخچال سامسونگ غرب تهران
  • نمایندگی یخچال دوو تهران
  • نمایندگی جنرال الکتریک در تهران
  • نمایندگی وستینگهاوس در تهران
  • نمایندگی یخچال وایت هاوس در تهران

مهم ترین علائم خرابی در یخچال فریزر خانگی

تشخیص علائم خرابی در یخچال می‌تواند به شما کمک کند تا به موقع تعمیرات لازم را انجام دهید. برخی از علائم خرابی شایع در یخچال‌ها شامل این موارد می‌شوند:

  1. یخچال به خوبی سرد نمی‌شود: اگر یخچال شما به خوبی سرد نمی‌شود، این نشانه ممکن است به مشکلات در کمپرسور یا سیستم سرمایشی اشاره کند.
  2. صداهای غیرطبیعی: هنگامی که یخچال صداهای عجیب و غیرطبیعی ایجاد می‌کند، این ممکن است مشکل از موتور یا دیگر قطعات باشد.
  3. برفک زدن بیش از حد: اگر برف در فریزر به طور مداوم بیش از حد ایجاد می‌شود و دیگر قطعات به درستی کار نمی‌کنند، ممکن است سیستم دیفراست یا ترموستات دچار مشکل باشد.
  4. نشتی گاز یخچال: اگر یخچال نشتی گاز داشته باشد، مربوط به مشکلات در سیستم سرمایشی است و نیاز به تعمیر تخصصی دارد.
  5. نشتی یخچال: نشتی آب یا خرابی در لوله‌ها و شیرآب می‌تواند به آسیب رساندن به یخچال و مواد غذایی در داخل منجر شود.
  6. تغییر دمای یخچال: اگر دمای یخچال به طور ناگهانی تغییر کند و مواد غذایی خراب می شوند، این نشانه ممکن است خرابی در سیستم سرمایشی وجود داشته باشد.
  7. خرابی در درب یخچال: اگر درب یخچال به درستی بسته نشود یا لاستیک درب خراب است، هوا به داخل یخچال نفوذ کرده و دما را تحت تأثیر قرار دهد.

با توجه به این علائم، می‌توانید به تعمیرکار یخچال متخصصی تماس بگیرید تا مشکل را تشخیص دهد و تعمیرات لازم را در محل انجام دهد.

تعمیر یخچال تهران
تعمیر یخچال تهران

حل مشکل گرم بودن یخچال

گرم شدن یخچال می‌تواند از دسترسی به مواد غذایی تازه دچار مشکل کنند انواع محیط‌های نگهداری مخصوص، مانند فریزر یا فریزرهای عمیق، منجر به مشکلات و اتلاف مواد غذایی می شود. برای حل این مشکلات و بازگرداندن یخچال به عملکرد عالی، اعمال مراحل زیر می‌تواند کمک کند:

  1. خرابی فن ‌اواپراتور
  2. خرابی برد کنترل الکترونیکی
  3. کثیف بودن کندانسور یخچال
  4. پر بودن یخچال
  5. یخ‌زدگی کویل‌های اواپراتور
  6. معیوب بودن و فرسودگی پلاستیک دور درب یخچال و…

راه‌های پیشگیری از تعمیر یخچال فریزر در منزل

پیشگیری از مشکلات یخچال و فریزر باعث افزایش عمر مفید و بهبود عملکرد این دستگاه‌ها می‌شود. راه‌های پیشگیری که برای مراقبت از یخچال و فریزر در منزل مفید است عبارتند از:

  1. تمیز کردن فضای داخلی یخچال: برای پیشگیری از ایجاد بوی نامطبوع و رشد باکتری‌ها در داخل یخچال، منظماً تمیز کنید. مواد غذایی بی استفاده یا خراب شده را دور بریزید.
  2. برفک‌زدایی دستی یا اتوماتیک: اگر یخچال شما دارای سیستم برفک‌زدایی اتوماتیک نیست، برفک‌زدایی دستی را به صورت منظم انجام دهید. برف و یخ اضافی روی کویل‌ها و کانال‌های هوا ممکن است عملکرد یخچال را مختل کند.
  3. تمیز کردن کویل‌ها: کویل‌های سرد کننده در بخش فریزر یا پشت یخچال باید تمیز شوند. کویل‌ها را با مکنده یا مواد مخصوصی که برای این کار تهیه می‌شوند، پاک‌سازی کنید. کویل‌ها تمیز نگه‌داشته شوند تا به بهترین شکل بتوانند گرمای محیط را از محفظه داخلی یخچال جذب کنند.
  4. تنظیم دمای مناسب برای یخچال: تنظیم دما به درستی برای یخچال و فریزر بسیار مهم است. دمای بخش فریزر باید زیر صفر درجه سلسیوس و دمای بخش یخچال باید در محدوده 2-4 درجه سلسیوس باشد.
  5. پر نگه داشتن فریزر: برای افزایش کارایی فریزر، آن را همیشه حداقل به 70% ظرفیت خود پر نگه دارید. پر بودن فریزر باعث کاهش مصرف انرژی و حفظ کیفیت مواد غذایی می‌شود.
  6. باز نگذاشتن درب یخچال: تا حد امکان از باز گذاشتن درب یخچال خودداری کنید. هر بار که درب باز می‌شود، گرمای خارجی وارد داخل یخچال می‌شود و برای رساندن دما به حالت مطلوب نیاز به مصرف انرژی بیشتری دارد.
  7. قرار ندادن غذای گرم داخل یخچال: اجازه ندهید که غذاهای گرم و داغ به صورت مستقیم داخل یخچال بروند. ابتدا آنها را به دمای اتاق برسانید سپس داخل یخچال بگذارید.
  8. تعویض فیلتر آب تصفیه: اگر یخچال شما دارای سیستم آب تصفیه کننده است و یا قطعه فیلتر آب دارد، توصیه می‌کنیم که این فیلترها به صورت منظم تعویض شوند تا کیفیت آب و یخ تصفیه شده تازه باشد.
  9. سرویس دوره‌ای یخچال: منظماً یک سرویس دوره‌ای از تعمیرکار متخصص برای بررسی و تعمیرات منظم یخچال درخواست کنید. این کارها به جلوگیری از مشکلات بزرگ‌تر و هزینه‌بر تر در آینده کمک خواهد کرد.
  10. خرید قطعات را به تعمیرکار متخصص بسپارید: اگر به هر دلیلی نیاز به تعویض قطعات در یخچال دارید، بهتر است این کار را به تعمیرکار متخصص و با تجربه بسپارید تا قطعات با کیفیت و مطابق با مدل یخچال شما استفاده شوند.

تعمیرات سیار یخچال تهران

برای تعمیرات سیار یخچال تهران شما میتوانید با مجموعه لیوسان در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در کمترین زمان در محل مورد نظر شما حاضر شوند و مشکلات و خرابی مربوط به یخچال را رفع کنند. تعمیر یخچال سیار تهران یا یخچال ساز سیار تهران توسط لیوسان به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *