یدک کش تهران و کرج لیوسان

بازه قیمت خدمات: 50,000 تا 2,000,000 تومان
برای تماس کلیک کنید گفتگو در تلگرام
یدک کش تهران

یدک کش تهران از دیگر خدمات تیم امداد خودرو تهران لیوسان در تهران میباشد این خدمات به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات مرتبط با حمل ماشین آسیب دیده بوده و برای دریافت خدمات یدک کش و کفی با شماره یدک کش تهران تماس بگیرید تا تیم مخصوص امداد خودرو تهران در سریع ترین زمان ممکن در محل مورد نظر ارسال شوند حمل خوردرو تهران یکی از چالش های امروزه مردم در این شهر بوده که این نیاز توسط کارشناسان ما بصورت کامل رفع شده است.

شماره یدک کش خودرو تهران

شماره یدک کش خودرو تهران در پایین این متن وجود دارد شما میتوانید بصورت شبانه روزی با تیم امداد خودرو لیوسان در ارتباط باشید.

برای دریافت خدمات با این شماره 09196204701  تماس بگیرید.

یدک کش تهران

همانطور که گفتیم یدک کش تهران میتواند نیاز و دسترسی شما به مشکلات مانند اسیب دیدن خودرو ، مشکلات فنی ، تصادفات ، و… توسط تیم تخصصی ما در هر ساعت از شبانه روز و 24 ساعته با قیمت منصافه در کنار کیفیت بالا در ارائه خدمات کند تنها کافیست با تیم تخصصی امداد لیوسان تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن خودرو بر یا یدک کش به محل مورد نیاز شما ارسال شود.

یدک کش تهران
یدک کش تهران

یدک کش شبانه روزی تهران 24 ساعته

یدک کش شبانه روزی تهران این امکان را به شما می دهد تا هر ساعت شبانه روز با تیم امداد خودرو لیوسان در تماس باشید و از این خدمات بهرمند شوید یدک کش شبانه روزی تهران در تمامی مناطق 22 گانه بدون تغییر قیمت خودرو شما را به مقصد مورد نظر حمل میکند.

یدک کش خودرو درغرب تهران

یدک کش غرب تهران به همکاری افراد با تجربه در مناطق تهران مخصوصا غرب تهران را شامل میشود همچنین به نسبت به دیگر شرکت ها قیمت و کیفیت بالا داشته که از جمله خدمات ما را میتوانید از در منطق مورد نظر دریافت کنید.

شامل مناطق : شهرک آزادی، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک ، پونک، آریاشهر، اشرفی اصفهانی ، دریاچه چیتگر، تهرانسر و …

یدک کش خودرو در شرق تهران

یدک کش شرق تهران لیوسان در تمامی مناطق 22 گانه تهران خدمات دارد و از افراد با تجربه در این زمینه بهره میگیرد. همچینن به نسب سایرین قیمت و کیفیت بالایی برخودار است که تمام نیاز های شما را برطرف میکند. همچنین در صورتی که نیاز به سوخت بنزین داشتید میتوانید از خدمات بنزین سیار تهران تیم امداد لیوسان استفاده کنید.

شامل مناطق : پیروزی ، نارمک، امامت ، سید خندان، فرجام، حکیمیه، نیرو هوایی ، تهرانپارس، لواسانات ، رسالت و…

یدک کش شمال تهران

یدک کش شمال تهران که تیم امدادی لیوسان در مناطق : قیطریه، پاسداران، اندرزگو، شهرک غرب، داراباد، آجودانیه ،نیاوران، تجریش، فرشته ، ولنجک، ظفر، میرداماد، محمودیه، سعادت آباد، فرمانیه ، کامرانیه و… آماده امداد رسانی میباشد.

جرثقیل حمل خودرو تهران

توسط جرثقیل امداد خودرو تهران توانایی در آوردن خودرو شما از پارکینگ ، تصادفات ، جوی آب ، جابجایی گاو صندوق و دستگاه های بزرگ و صنعتی را دارد شماره جرثقیل حمل خودرو تهران در ابتدای نوشته وجود دارد میتوانید تماس گرفته و درخواست مرتبط با جرثقیل حمل ماشین تهران را گزارش و درخواست خدمات کنید. همچنین امداد خودرو ما زیر نظر سایپا یدک کش است.

تیم امداد خودرو لیوسان دارای 12 سال در ارائه خدمات جرثقیل خودرو تهران فعالیت میکند

نیسان یدک کش دکل دار دارای جرثقیل و دکل می باشد که توانایی درآوردن خودرو از جوی آب و پارکینگ، جابجایی گاوصندوق و دستگاه های صنعتی را دارد. نیسان جرثقیل برای حمل موارد گفته شده خودروی پرقدرت و ایمنی می باشد.

خودروبر تهران

امدادخودرو لیوسان دارای خودروبر کفی تهران یا Wheel Lift بوده که با تجهیزات روز خودرو شما را با کمترین نارضایتی و آسیبی برای مشتری و خودروی حمل شده ایجاد نشود. شماره خودروبر تهران در ابتدا و انتهای نوشته وجود دارد.

قیمت خودرو بر و یدک کش تهران

خدماتقیمت تومان ورودیه
یدک کش خودرو تهرانورودیه 320 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 7500 تومان
چرخگیرورودیه 320 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 7500 تومان
کفی (خودروسوار) داخل تهرانورودیه 420 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 9500 تومان
کفی (خودروسوار) خارج از شهر تهرانورودیه 630 هزار تومان و به ازای هر کیلومتر 1200 تومان

امداد خودرو تهران، شرکتی که در تمام نقاط پایتخت خدمات یدک کش با خودروهای نیسان ارائه می‌دهد. ما برای تمام مدل‌های خودروها، از خودروهای کوچک تا SUVها، خدمات یدک کش تهران را در محل ارائه می دهیم.

خدمات یدک کش خودرو تهران

با پوشش مناطق شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تهران، امداد خودرو تهران در کمترین زمان و با هزینه اتحادیه، خدمات یدک کش آنلاین در محل ارائه می دهد. برای استعلام قیمت یدک کش خودرو تهران، با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

شماره خودروبر تهران: 09196204701

یدک کش ایران خودرو تهران

شماره یدک کش ایران خودرو آماده ارائه خدمات به تمام مدل‌های ایران خودرو است. از جمله خدمات یدک کش برای این خودروها می‌توان به پژو، آریسان، تارا، دنا، رانا، سمند، رووا، و 405 اشاره کرد.

شماره یدک کش تهران

شماره تماس یدک کش تهران در لینک پایین این صفحه قابل دسترسی است. با تماس به این شماره، از خدمات حمل و تعمیر نزدیکترین امداد خودرو بهره‌مند شوید. این شماره یدک کش تهران به صورت 24 ساعته آماده مشاوره رایگان و خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز است.

یدک کش در مناطق تهران

مناطق شمالی تهران، از جمله تجریش، زعفرانیه و خیابان ولیعصر، جزو پرتردد‌ترین مناطق شمال تهران هستند. یدک کش شمال تهران در این مناطق مستقر است تا بهترین و سریع‌ترین خدمت‌رسانی را ارائه دهد.

یدک کش در جنوب تهران

جنوب تهران یکی از پرکارترین مناطق یدک کشی در تهران است. تعداد زیادی از وسایل نقلیه در این منطقه حرکت می‌کنند و تعداد زیادی تعمیرگاه نیز در این منطقه وجود دارد. به همین دلیل، سرعت خدمات یدک کش در جنوب تهران بسیار بالاست.

جرثقیل یدک کش سیار شمال تهران

خدمات جابجایی و حمل خودرو با استفاده از جرثقیل یدک کش سیار تهران، یکی از اصلی‌ترین خدمات در زمینه امداد خودرو در منطقه شمال تهران است. در این منطقه همواره با درخواست‌های فراوانی از سوی شهروندان تهران مواجه بوده‌ایم. به همین دلیل، گروه یدک کش تهران با تشکیل تیمی متخصص، به صورت شبانه روزی و در تمامی ساعات، آماده خدمت‌رسانی در این منطقه می‌باشد. هدف گروه امداد خودروی ما ارائه بهترین خدمات به خودروهای نیازمند امداد در کمترین زمان ممکن است.

یدک کش چیست؟

یدک کش، یک وسیله حمل و جابجایی خودروها است که می‌تواند شامل یک کامیون، یک جرثقیل نیسان با قلاب یدک کش، یا خودروهای دیگر با این ویژگی‌ها باشد. این وسیله‌ها به منظور انتقال و جا به جایی خودروها به کار می‌روند. مواقعی پیش می‌آید که خودروی شما در جاده مانده و نیاز به خدمات یدک کشی دارد. در چنین شرایطی، با تماس با یک شرکت حمل و بکسل خودرو، امکان حمل خودرو به مقصد مورد نظر فراهم می‌شود.

همچنین ممکن است به دلیل دلایل مختلفی نظیر حمل خودرو به مقصد دیگر، نیاز به یدک کشی خودروهای سالم باشد. در مواردی که خودروهای لوکس و صفر کیلومتر تازه تولید شده از کارخانه به دست مشتری می‌رسند، یدک کشی ممکن است به منظور حفظ کیلومتر پایین و وضعیت آکبند و نو بودن آنها انجام شود.

برخی از شرایط خاص نیازمند انتخاب یدک کش نیسان هستند، به عنوان مثال، در صورتی که یکی از چرخ‌های جلوی خودرو آسیب ببیند و قابلیت چرخیدن را از دست دهد. انتخاب بین دو نوع یدک کش نیسان، چرخگیر یا زنجیری، بستگی به شرایط و نیازهای خودرو دارد.

یدک کش به عنوان یک سیستم جامع از اجزاء مختلفی مانند سیم بکسل، حلقه، بالابر پنوماتیک یا هیدرولیک، چرخ‌ها، بدنه، و موتور تشکیل شده است. هر یک از این اجزاء وظیفه خود را انجام می‌دهند و با هم تعامل دارند تا خدمات یدک کشی را به خودروها ارائه دهند.

چند نکته مهم در مورد نگهداری بهتر خودرو

  • سعی کنید ماهی یه بار کولر خودرو خود را روشن کنید تا از مخلوط شدن گاز با روغن مخصوص جلوگیری کند.
  • در صورتی که خودرو روشن است از جدا کردن کابل خوداری کنید.
  • در صورتی که چراغ استپ روشن است خودرو خود را متوقف کنید و با نمایندگی در تماس باشید.
  • در صورت روشن شدن چراغ انژکتور ، بسط باتری را چند ثانیه جدا سپس متصل کنید اگر چراغ خاموش نشد با نمایندگی در تماس باشید.
  • در اول صبح نیازی به گرم کردن خودرو نیست و در کمتر از یک دقیقه خودرو خود را حرکت دهید و سعی کنید با دنده 1 و 2 تا یک کیلومتر برانید و در حالت توقف مدت زیادی خودرو را روشن نگاه ندارید.
  • در صورت پارک کردن ماشین در کنار خیابان یا به مدت طولانی در پارکینگ از چادر خودرو بنز یا چادر خودرو بی ام و استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *