0

اجرت و هزینه تعمیرات 206 در سال 1402

اجرت تعمیرات 206
بازدید 1673

اجرت و هزینه تعمیرات 206 در سال 1402 برای کسانی که قصد دارند خودرو خود را به دست مکانیکی سیار تهران یا تعمیرگاه ها قرار دهند. و برای آن دست از مکانیک های با انصاف که قصد دارند با تعرفه قانونی کار کنند بسیار ضروری است. در این مقاله قصد داریم تا اجرت و هزینه تعمیرات 206 بر اساس نرخ اتحادیه برای تعمیرات خودرو در سال 1402 بررسی کنیم.

اجرت تعمیرات 206
اجرت و هزینه تعمیرات 206

هزینه و اجرت تعمیرات 206 در سال 1402

برای دریافت لیست کامل نرخ اتحادیه مکانیکی هزینه و اجرت تعمیرات رانا در سال 1402، ‘فایل PDF را دانلود کنید‘ کلیک کنید. این منبع به افراد علاقه‌مند به آموزش مکانیک خودرو و شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی مکانیک خودرو مفید میباشد.

بیشتر بخوانید: پلاک گذر موقت

مالکان خودروهای پژو 206 که هرگونه شکایتی درباره هزینه و هزینه تعمیرات دارند، می‌توانند با تماس به شماره تلفن 124 سازمان بازرگانی استان تهران، ۸۵۵۴۳۲۰۰ و ۸۵۵۴۳۲۰۱ اتاق اصناف تهران و ۷۷۵۳۱۷۲۳ اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران شکایت‌های خود را ارائه داده و درخواست‌های لازم را مطرح نمایند.


خدمات امداد خودرو تهران تیم لیوسان:

بنزین سیار تهران، وانت بار ارومیه، اجاره ماشین در کیش، مکانیکی سیار تهران، باطری به باطری سیار تهران، پنچرگیری سیار تهران، یدک کش تهران،اسباب کشی تهران، کارواش سیار تهران،سرویس کار آسانسور تهران

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *