0

اجرت و هزینه تعمیرات رانا در سال 1403

هزینه تعمیرات رانا
بازدید 205

اجرت و هزینه تعمیرات رانا بر اساس تعرفه‌های رسمی اعلام شده توسط اتحادیه تعمیرکاران خودرویی تهران در سال 1403 به شما معرفی می‌شود.

خودرو رانا دارای ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوتی بوده همچنین تنوع و مشابهت قیمتی باعث شده تا محصولات ایران خودرو، در عدم وجود رقبای خارجی، به عنوان گزینه‌های جذابی برای مشتریان در بازار خودرو مطرح شوند. به عنوان مثال، در سال ۱۳۹۱، مدل جدیدی به نام “رانا” وارد بازار شد. این محصول، الهام گرفته از پژو ۲۰۶ بود و با استقبال خوبی از طرف مشتریان، به فروش رفت، اگرچه به حجم فروش پژو نرسید. با گذشت زمان و تجربه کسب شده توسط شرکت‌های خودروساز داخلی، آن‌ها به این نتیجه رسیدند که با افزودن امکانات جدید و ایجاد تغییرات در ظاهر خودروها، می‌توانند محصولات قدیمی خود را به‌روزرسانی کرده و به عنوان گزینه‌های مدرن و جذاب به بازار عرضه کنند. به همین دلیل، پس از مدتی از عرضه رانا، نسخه “رانا پلاس” با تغییراتی اساسی و اضافه شدن امکانات جدید، به بازار عرضه شد تا به عنوان گزینه‌ای جذاب برای مشتریان عرضه شود.

هزینه و اجرت تعمیرات رانا در سال 1403

برای دریافت لیست کامل نرخ اتحادیه مکانیکی هزینه و اجرت تعمیرات رانا در سال 1403، ‘فایل PDF را دانلود کنید‘ کلیک کنید. این منبع به افراد علاقه‌مند به آموزش مکانیک خودرو و شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی مکانیک خودرو مفید میباشد.

مالکان خودرو در صورت داشتن هرگونه شکایت درباره هزینه و اجرت تعمیرات خودروی رانا می‌توانند با استفاده از شماره‌های تماس زیر تماس بگیرند:

  • با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان بازرگانی استان تهران
  • با شماره‌های ۸۵۵۴۳۲۰۰ و ۸۵۵۴۳۲۰۱ اتاق اصناف تهران
  • با شماره ۷۷۵۳۱۷۲۳ اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران

مقاله پیشنهادی:
اجرت و هزینه تعمیرات پژو پارس
اجرت و هزینه تعمیرات کوییک
اجرت و هزینه تعمیرات 206
اجرت و هزینه تعمیرات دنا

مشخصات فنی رانا

در تیپ رانا LX، مشتریان از امکانات رفاهی و ایمنی همانند کیسه هوا برای راننده و سرنشین، فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع دستی، سیستم صوتی با چهار اسپیکر، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر سوم، تنظیم زاویه نور چراغ‌های جلو از داخل، تنظیم آینه‌های جانبی برقی، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، ایموبلایزر، هشداردهنده مرکزی ورود غیرمجاز، حسگر پارک عقب، قفل مرکزی با ریموت کنترل، صندلی‌های راننده و جلو با تنظیم دستی، صندلی پشت سری عقب یکپارچه با صندلی، ستون فرمان جمع شونده تلسکوپی، صفحه نمایشگر ال سی دی تک رنگ روی داشبورد، دما سنج، چراغ بدرقه، ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمزهای جلو و عقب دیسکی به جز مدل‌های جدید بهره مند می‌شوند:


خدمات امداد خودرو تهران تیم لیوسان:

بنزین سیار تهران، وانت بار ارومیه، اجاره ماشین در کیش، مکانیکی سیار تهران، باطری به باطری سیار تهران، پنچرگیری سیار تهران، یدک کش تهران، اجاره ماشین شیراز، اجاره ماشین مشهد، کارواش سیار تهران، اسباب کشی تهران، پیک موتوری تهران، وانت بار تهران

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *