0

راهنما خرید چادر خودرو مزایا و معایب آن

راهنمای خرید چادر خودرو
بازدید 1373

راهنما خرید چادر خودرو معایب و مزایای خاص خود را دارد که در این مقاله قصد داریم تا چادر ماشین را بررسی کنیم .چادر خودرو میتواند از خودرو شما محافظت کند و یکی از ساده ترین روش ها برای نگهداری و محافظت از خودرو میباشد که باید بصورت اصولی از چادر خودرو بنز استفاده کنید در غیر اینصورت میتواند به خودرو آسیب جبران ناپذیری وارد کند. در ادامه راهنما خرید چادر خودرو را بررسی خواهیم کرد.

راهنمای خرید چادر خودرو

همانطور که میدانید رها کردن خودرو در کنار خیایبان برای ساعات طولانی میتواند به آن آسیب وارد کند همچنین ممکن است توسط مردم بر روی بدنه خودور خط کشیده و موجب آسیب رسیدن به بدنه و رنگ خودرو شود. ویا عوامل محیطی همچون آفتاب و ذرات علق در هوا میتواند به ماشین شما آسیب برساند.

در این شرایط باید از پارکینگ مسقف استفاده کنید ولی اگر دسترسی ندارید باید از چادر ماشین استفاده کنید. که استفاده از چادر ماشین خیال شما را راحت تر کرده و از خودرو شما در برابر آسیب محافظت میکند. این محصول در انواع مغازه ها و در فروشگاه لیوسان موجود است که میتوانید اقدام به خرید کنید که چادر خودرو در مقابل اثرات مخرب باران‌های اسیدی به خصوص در شهرهای صنعتی و بزرگ، اشعه ماورا بنفش خورشید، ذرات گرد و خاک، مدفوع پرندگان، پنجه حیوانات به خصوص گربه‌ها در امان نگه می دارد. همچنین چادر خودرو میتواند خودرو شما را از دسترس سارقان محافظت کند.

چادر خودرو چیست؟

معمولا چادر خودرو از جنس برزنت، پلاستیک ، نخ یا ترکیبی از اینها میباشد در اندازه های مختلف متناسب با برند خودرو شما تولید میشود بصورت کلی مدل های مختلفی دارد که هر خودرو چادر مخصوص خود را دارد . این چادر خودرو شما را در مقابل نور آفتاب و برف باران محافظت میکند همچنین مانع خط و خش روی بدنه خودرو میشود.

محافظت از اشعه خورشید

همانطور که گفتیم بهترین چادر ماشین چادری است که در خودرو شما را در برابر اشعه خورشید مراقبت کند. اشعه خورشید باعث میشود رنگ خودرو شما پوسیده شود .همچنین اگر اشع خورشید به صورت مستفیم به فضای داخل کابین خودرو بتابد میتواند اجزای پلاستیکی را ذوب کند. و تولید گاز های سمی میکنند و در نتیجه احتمال این وجود دارد که موجب انفجار هم شود.

جلوگیری از آسیب های پرندگان

چادر ماشین میتواند از خودرو شما را از فضله حیوانات که خاصیت اسیدی دارند محفوظ کند. در صورتی که این مورد سریعا تمیز نشود موجب تغییر رنگ خودرو میشود که در صورت استفاده از چادر ماشین میتواند از این اسیب جدی جالم سالم به در ببرد.

محافظت در مقابل گرد و غبار

گرد و غبار یکی از عوامل جدی ، خط و خش روی خودرو میباشد که بیشتر مردم با پارچه های همانند دستمال کاغذی خودرو خود را تمیز میکنند که موجب خط و خظ میشود پس در این مورد هم باید از چادر خودرو استفاده کنید .

مزایا و معایب چادر ماشین

قطعا مزایای چادر خودرو بیشتر از معایب آن میباشد به طور کلی چادر یک وسیله جانی برای محافظت خودرو شما در برابر گرد و خاک ، اشعه خورشید ، اجسام خارجی مواردی که به خودرو شما آسیب وارد میکنند را دفع میکند.

یکی دردناک ترین بخش آسیب رسیدن به خودرو توسط کودکان و افردا مزاحم میباشد که موجب خط خوردن بدنه خودرو میشود. و یکی از عوامل طبیعی تگرگ و طوفان شن بوده که چادر و روکش خودرو در برابر آن از خودرو شما محافظت میکند و یا پنجه های پرنده ها و حیونات همانند گربه و سگ و یا نوک زدن پرنده ها میتواند اسیب های جدی روی بدنه ایجاد کنند.

همچنین استفاده از چادر خودرو میتواند وسوسه سارقین برای به سرقت بردن آن نیز کم میشود .

در این نوشته راهنما خرید چادر خودرو از فروشگاه لیوسان را بررسی کردیم .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *