0

ابراز امیدواری ایلان ماسک به عرضه خودرو سایبرتراک در اواسط سال ۲۰۲۳

تسلا+سایبرتراک
بازدید 552

تسلا خودرو سایبرتراک 21 نوامبر سومین سالگرد خود را پشت سر میگذرد هر چند تسلا شروع کننده این مسابقه بود که خودرو را یک خودرو انقلابی اعلام کرد . در این سال ها خودرو هایی همانند جی ام سی هامر الکتریکی، ریویان R1T و فورد F-150 لایتنینگ و سایر برند ها در مسیر ورود به بازار و به احتمال زیاد زود تر از سایبرتراک به دست مشتریان خود خواهد رسید. 21 نوامبر و زمانی فرا برسد به سرمایه‌گذاران و رزرو کنندگان این وانت پیکاپ الکتریکی یادآوری خواهد کرد که بازار نسبت به دوران یکه‌تازی تسلا چقدر فرق کرده است.

سایبر تراک
خودرو سایبر تراک

اما قطعا ایلان ماسک از این موضوع بی خبر نیست چرا که ماسک در پاسخ به سوالی که 7500 بار به آن رای مثبت داده شده است اظهار داشت .

“ما امیدواریم اولین نمونه‌های سایبرتراک را از اواسط سال آینده میلادی به دست مشتریان برسانیم.”

البته اگر تسلا بتواند بقول خود عمل کند و اواسط سال 2023 به دست رزرو کنندگان کامیون تسلا ، رودستر و سایبر تراک برساند احتمالاً این وانت الکتریکی پس از شورولت سیلورادو الکتریکی عرضه خواهد شد. نسخه WT مناسب ارگان و سازمان‌ها قرار است از بهار سال ۲۰۲۳ با شعاع حرکتی تخمینی ۶۴۴ کیلومتری عرضه شود. پس از این مدل نیز نسخه پرچم‌دار سیلورادو RST فرست ادیشن در پاییز همان سال عرضه خواهد شد.

شورولت سیلورادو الکتریکی
شورولت سیلورادو الکتریکی

در کل به احتمالا زیاد تسلا بتواند اوایل بهار 2023 خودرو سایبرتراک را به دست مشتریان برستاند چرا که هم اکنون گیگا تگزاس رهندازی شده است و تسلا مدل Y را تولید میکند این خودرو سازی قبلا تولید سایبرتراک را تست کرده است و به همین دلیل این خط تولید بسیار نزدیک به سایبرتراک میباشد باید منتظر ماند ودید که خودرو سایبر تراک کی به دست رزرو کنندگاه خواهد رسید.

با خدمات و فروشگاه لیوسان با ما همراه باشید.

خدمات یدک کش لیوسان که در یدک کش شرق تهران و یدک کش غرب تهران فعالیت میکند که در صورت هر گونه مشکل میتوانید با ما در ارتباط باشید.

فروش لوازم همانند چادر خودرو بی ام و ، چادر خودرو بنز میتوانید از فروشگاه اینترنتی لیوسان خریداری کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *