0

بهترین مارک شمع خودرو چیست ؟

بهترین مارک شمع خودرو
بازدید 979

بهترین مارک شمع خودرو چیست ؟ بهترین مارک شمع خودرو طبق بودجه و خودرو شما میتواند متفاوت باشد چرا که تولیدکننده گان خودرو از موتور های مختلفی برای خودرو خود استفاده میکنند که بر حسب نوع طراحی موتور و توان موتور از قطعات مختلفی استفاده میشود. بر همین اساس شمع خودرو یا sparkplug میتواند متفاوت باشد. در انتخاب شمع فاکتور های مختلفی دخیل هستند در این مقاله قصد داریم تا بهترین مارک شمع خودرو را برای شما معرفی کنیم که در بازار ایران انواع شمع خودرو ها وجود دارد.

معرفی بهترین مارک شمع خودرو موجود در بازار ایران

شرکت انجیکا ژاپن

شمع انجیکا ژاپن ، تولید کننده بیش از 1000 نوع شمع مختلف برای شرکت های مختلف تولید و روانه بازار میکند این نوع شمع ها انواع سنسور های خودرویی هم تولید میکند. یک نکته مهم توجه کنید هنگام خرید شمع خودرو ، جنس فیک و تقلبی خریداری نکنید.

شرکت دنسو ژاپن

شمع خودرو دنسو ژاپن ، یکی از کمپانی های زیر مجموعه تویوتا میباشد که در حوزه تولید و ساخت لوازم و قطعات الکتریکی خودرو است و تمام محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخودارند. یکی از شمع های معرف این شرکت میتواند از ایریدیوم تی تی نام برد.

شرکت بوش آلمان

شمع خودرو بوش ، نامی آشنا در تولید قطعات برقی و غیر برقی میباشد که در همه عرصه ها توانسته کیفیت محصولات خود را در حد زیادی افزایش دهد شمع های استاندارد بوش یا بوش روس در بازار ایران به فروش می رسد بوش انواع شمع های سوزنی و با قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا ارائه میدهد.

شرکت اکیوم فرانسه

شمع اکیوم فرانسه یکی از قدیمی ترین و بهترین مارک شمع خودرو و تولیدکنندگان قطعات خودرو میباشد که نزدیک به یک قرن هست فعالیت میکند که انواع شمع های نیکل تک، دو، سه و چهار الکترود و شمع های پلاتینیوم را تولید و روانه بازار میکند این شرکت توسط فدرال موگول آمریکا در سال 2012 خریداری شده است.

شرکت تورچ چین

شمع تورچ چین هم میتواند جزو بهترین مارک شمع خودرو دانست !!! این شرکت چینی در تولید انواع شمع خودرو اقتصادی فعالیت میکند و کاملا ارزان به نسبت سایر مارک و برند ها میباشد و در خط تولید خودرو سازان ایرانی استفاده میشود.

بهترین مارک شمع خودرو ایرانی

بهترین مارک شمع خودرو ایرانی که تحت لیساس بوش آلمان فعالیت میکند این کمپانی تولید شمع خودرو ایرانی دارای سیستم مدیریت کیفیت ISO/ATF16949 : 2016 _ ISO 9001 : 2015 از شرکت KIWA بوده که محصولات استاندارد ملی تولید میکند. از محصولات شرکت میتواند تک، دو و سه الکترو نام برد. همچنین در شرکت نور ایران با پیشرفت روز افزون شمع های سوزنی ایریدیوم پایه کوتاه و پایه باند و یورو 4 را تولید میکنند.

امیدواریم که مقاله بهترین مارک شمع ماشین برای شما مفید باشد لطفا نظرات خود را در رابطه با این برند و مارک ها برای ما ارسال کنید.

با خدمات و فروشگاه لیوسان با ما همراه باشید.

خدمات یدک کش لیوسان که در یدک کش شرق تهران و یدک کش غرب تهران فعالیت میکند که در صورت هر گونه مشکل میتوانید با ما در ارتباط باشید.

فروش لوازم همانند چادر خودرو بی ام و ، چادر خودرو بنز میتوانید از فروشگاه اینترنتی لیوسان خریداری کنید.

فاکتورهای مهم انتخاب شمع مناسب برای خودرو چیست؟

ارتفاع رزوه شمع ،قطر رزوه شمع،مقامت ،کد حرارتی ،آچار شمع و فیلر شمع فاکتور های مهم انتخاب بهترین مارک شمع خودرو میباشد

نشانه‌های مشکل شمع خودرو در چیست؟

صدای ضربه زدن روی موتور ، دیر روشن شدن خودرو ، مشاهده گچه ، دوده و بنزین سر شمع ، خورده شدن الکترود میانی شمع مهم ترین عوامل خرابی شمع خودرو میباشد.

بهترین مارک شمع خودرو موجود در بازار ایران کدامها هستند؟

شرکت انجیکا ژاپن
شرکت بوش آلمان
شرکت نور ایران
شرکت اکیوم فرانسه
شرکت تورچ چین

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *